משבר ביחסים? עומר ואור אצילי "עשו סוף" לשמועות

עומר אצילי, אור אצילי
עומר אצילי, אור אצילי | אינסטגרם

אחרי "תקרית" האינסטגרם, השניים הגיעו להופעה של הזמר אושר כהן בהיכל מנורה ולמדור נודע כי הם החליטו לשים את הכל מאחוריהם. וגם: מי משחקני מכבי חיפה הגיע להרים ולמה הסטורי נמחק? כל הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שניצחו 0:2 את הפועל תל אביב לעיני 30,000 אוהדים נלהבים והגדילו את הפער מהפועל באר שבע לארבע נקודות, חלק משחקני מכבי חיפה החליטו לארגן ערב של כיף ויצאו לחגוג בענק בהופעה של הזמר הצעיר אושר כהן, שהרים את היכל מנורה מבטחים בתל אביב. מי שגנבו את ההצגה הם עומר ואור אצילי, שהגיעו יחדיו ולמדור נודע כי לאחר הדיווחים על משבר היחסים ו"תקרית" האינסטגרם, הם ככל הנראה השלימו ואור אף הגיעה למשחק האחרון בסמי עופר.

למעט שחקן אחד שמיהר להתחרט ומחק, השחקנים לא שיתפו את החגיגה ברשתות החברתיות והעדיפו להתעסק יותר בבילוי עצמו ופחות בצילומים וברשתות החברתיות. מבורך, לא? בווידאו שנמחק ניתן היה לראות את אצילי וסאן מנחם מבלים. מי שעוד הגיעו להיכל מנורה הם בן שהר, מאור לוי, רועי משפתי ונטע לביא, שאשתו שיר כן תיעדה את היציאה הנחוצה מהשגרה. מי שעוד נכחה מבין הנשים היא עמית פיליפ, אשתו של המגן, שפירסמה תיעוד לצדה של גברת אצילי.

אור אצילי ועמית פיליפ, גם הן הגיעו להיכל
אור אצילי ועמית פיליפ, גם הן הגיעו להיכל | מסך אינסטגרם

בשנה האחרונה עלה הזמר הצעיר והכשרוני לכותרות וביסס עצמו כאחד האומנים המבטיחים , הרבה בזכות שיתופי הפעולה שעשה עם אומנים מצליחים כמו שרית חדד, אייל גולן, דודו אהרון ואפילו נועה קירל שהגיעה אתמול להתארח בהופעה שלו בשיר המשותף שלהם "רעשים". שחקני מכבי חיפה הם חלק בלתי נפרד מקהל המעריצים של הזמר בן ה-23 שכזכור הופיע בקיץ האחרון בחתונתו של מנחם, ואמש לקחו תא משלהם ונהנו מההופעה וכמובן שלא שכחו להרים בסטייל.

שהר ולביא חוגגים
שהר ולביא חוגגים | מסך, אינסטגרם
כך חוגגים ניצחון על הפועל תל אביב
כך חוגגים ניצחון על הפועל תל אביב | מסך אינסטגרם
היה שמח
היה שמח | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי