נחשפה הסיבה: לא תאמינו למה רונאלדו נפרד מבת הזוג שלו

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
יונייטד איבדה יתרון פעמיים, אך שלושער של רונאלדו הכניע את טוטנהאם 04:05

התעלומה הגדולה נפתרה? שנים לאחר פירוק החבילה, בספרד טענו כי הכוכב הפורטוגלי היה זה שריסק את ליבה של דוגמנית העל אירינה שייק וציטטו את אחד ממקורביו שהסביר מה הוביל אותו לקבל את ההחלטה

(גודל טקסט)

התעלומה הגדולה סוף סוף נפתרה? באתר טיקיטקאס הספרדי חשפו הבוקר (ראשון) את הסיבה לפרידה של אירינה שייק וכריסטיאנו רונאלדו, שכזכור ניהולו זוגיות לוהטת ופוטוגנית במיוחד במשך כחמש שנים. כדורגלן העל והדוגמנית המצליחה נחשבו לאחד הזוגות האהובים ביותר בעולם הכדורגל, אולם ב-2015 השניים החליטו לפרק את החבילה ושמרו את הסיבה לכך לעצמם.

באתר הספרדי צוטט גורם שמקורב מאוד לכובב מנצ'סטר יונייטד והוא הפתיע כשטען שהפרידה התבססה בעיקר על ריב ענק שפרץ בין השניים, כתוצאה מכך שדוגמנית העל נעדרה מיום הולדתה של דולורס אביירו, אמו של רונאלדו, זמן קצר לפני ההחלטה לפרק את החבילה. רונאלדו נחשב ל"ילד של אמא" וזוגתו באותה תקופה כנראה לא השכילה להבין את עצמת הקשר.

אירינה כיכבה על השערים של המגזינים הכי נחשקים בעולם, הצטלמה למותגים הנחשבים ביותר והפכה במהירות לאחת הדוגמניות המבוקשות בתעשייה, אך זה לא עניין את CR7 שעל פח הדיווחים החליט לרסק את ליבה ולהיפרד אחריי הרבה שנים מאושרות יחד. מאז היא הספיקה לצאת עם הכוכב ההוליוודי בראדלי קופר ולהביא איתו לעולם את ביתם המשותפת ואילו רונאלדו מצא מישהי שמסתדרת עם אמא שלו נהדר – בת הזוג שלו שהפכה לסנסציה, ג'ורג'ינה רודריגס. 

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק
כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי