עוד הסתבכות לאוסף: קונור מקגרגור נעצר בגין נהיגה מסוכנת

play
קונור מקגרגור | Kohjiro Kinno /Sports Illustrated/Getty Images
קונור מקגרגור נעצר על ידי אבטחה בטקס VMA 00:10

כוכב ה-MMA הפרובלמטי ביצע שלל עבירות תנועה בדאבלין עם בנטלי בשווי 140 אלף ליש"ט ונלקח לתחנת המשטרה. הוא שוחרר, אך צפוי להישפט בחודש הבא ועלול לספוג חצי שנת מאסר

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור שוב מסתבך. כוכב ה-MMA נעצר ביום שלישי באירלנד בעקבות נהיגה מסוכנת. על פי "אייריש אינדפנדנט", מקגרגור דהר בבנטלי היוקרתית שלו במערב דאבלין ושוטרים שהבחינו בו מבצע שלל עבירות תנועה, הורו לו לעצור בצד. הלוחם בן ה-33 נעצר ורכבו הוחרם.

קארן קסלר, נציגתו של מקגרגור, סיפרה ל-TMZ כי הוא היה בדרכו למכון כושר כאשר נעצר בחשד לביצוע עבירות תנועה ונלקח לתחנת המשטרה. לדבריה, המשטרה ערכה לו בדיקות סמים ואלכוהול, אותן עבר בהצלחה, ולאחר מכן שוחרר בערבות. רכבו יוחזר לו בהקדם.

מקגרגור תועד לאחרונה מספר פעמים נוהג בבנטלי בשווי של כ-140 אלף ליש"ט ברחבי אירלנד, שם הוא נמצא בשיקום מאז ששבר את רגלו ביולי 2021 ונערך לקראת חזרה ל-UFC. הוא צפוי להישפט בחודש הבא ואם יורשע, הוא עלול להיכנס לחצי שנת מאסר.

קונור מקגרגור, תמונת מעצר במיאמי, 2019
עניין של הרגל. קונור מקגרגור | GettyImages, Kypros

זו כמובן לא הפעם הראשונה שהלוחם המפורסם מסתבך עם החוק. בעבר הכה מעריץ, לפני כחצי שנה היה מעורב בקטטה בטקס פרסי MTV, שנה לפני כן נעצר בקורסיקה בחשד לתקיפה מינית ולפני שנתיים נעצר במיאמי לאחר שתקף מישהו שניסה לצלם אותו וגם שבר לו את הטלפון.

ב-2018 הואשם מקגרגור בשלושה סעיפים של תקיפה וסעיף נוסף של התנהגות פלילית, בעקבות התפרעות בה זרק עגלה על אוטובוס של לוחמים ופצע שלושה מהם. אז הוא הסכים לעסקת טיעון שבמסגרתה נשלח לסדנה לניהול כעסים והתבקש לשמור על תיק נקי למשך שנה, בנוסף לכמה ימים של עבודה קהילתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי