"המתאגרפת הסקסית" סתמה פיות בהצהרה פמיניסטית: "אני אלופה, ולוהטת"

אבאני ברידג'ס ספגה ביקורת על המנהג שלה להתפשט בשקילה לפני קרבות, אבל אחרי הזכייה בתואר אמרה לקהל: "אני יודעת להתאגרף, יודעת להילחם, וכן, אני יכולה גם להיראות לוהטת!"

(גודל טקסט)

בתקופה האחרונה נשמעה לא מעט ביקורת בעולם האיגרוף על אבאני ברידג'ס, מתאגרפת אוסטרלית, שהאושמה בטקטיקות נלוזות על מנת לקדם את עצמה. ברידג'ס, 35, שהייתה בעבר מפתחת גוף, נוהגת להגיע לאירועי השקילה ולהישקל כשהיא נותרת בהלבשה תחתונה בלבד.

אבל בסוף השבוע היא זכתה באליפות העולם מטעם התאחדות ה-IBF, כשגברה על הארגנטינאית מריה ססיליה רומן לעיני 12 אלף צופים בלידס. היא עלתה למאזן 1:8 כמתאגרפת, וזכתה בחגורה בניסיון השני שלה בלבד. לאחר הניצחון, הפנתה לסגור חשבון עם מספידיה ומקניטיה.

ברידג'ס מוכתרת כאלופה

ופונה לקהל: "אני פאקינ יכולה להילחם או מה?!"

"לפני הכל, אם יורשה לי לומר – אני פאקינג יודעת להילחם, או מה?!", אמרה בריאיון הניצחון שלה, "לעזאזל איתכם כל אלה שאמרו שאני לא מסוגלת ולא יודעת להתאגרף, כי אני כן פאקינג יודעת… אני יודעת להתאגרף, אני יודעת להילחם, וכן, אני יכולה גם להיראות לוהטת בשקילות!".

האוסטרלית, שמכונה "The Blonde Bomber", הוסיפה אחרי הניצחון: "אני מקווה שכולם נהנו מהקרב, זה היה קרב צמוד וקשה, זה היה בידור איכותי. זה הקטע שלי, כולי בקטע של בידור, ומבחינתי, זה היה כיף טהור".

אדי הרן, המפיק הידוע, אמר עליה: "יש הרבה אנשים שהרגישו שאבוני ברידג'ס נכנסה לאיגרוף כגימיק, שהיא רק מנסה להשיג עוקבים לאינסטגרם ומחפשת תשומת לב, אבל עכשיו היא הראתה מה היא באמת. היא לא זכתה בתואר בקלות, היא נדרשה לנצח את האלופה, היא נצחה את האלופה שהחזיקה הכי הרבה זמן בתואר במשקל שלה, וזה הגיע לה. היא הוכיחה שהיא אלופה ראויה, ואמיתית".

המתאגרפת אבאני ברידג'ס
"מותר לנשים להיות מתאגרפות, והן לא חייבות להיות גבריות" | אימג'בנק GettyImages, Leigh Dawney

ברידג'ס כבר אמרה בעבר: "אני לא משתמשת בסקס כדי למכור ולשווק את עצמי, אני משתמשת רק בעצמי. ואם אני סקסית, פאק-איט… מותר לנשים להיות מתאגרפות, והן לא חייבות להיות גבריות. כיף לראות בתחום נשים שעדיין שמות מייק אפ ומתלבשות יפה. אני שוברת את כל הסטריאוטיפים על איגרוף נשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי