בתו של אלון מזרחי הגיעה להישג מטורף, אבל איפה היה האווירון?

סאן מזרחי | אינסטגרם

סאן מזרחי ממשיכה לכבוש את מסלולי האופנה והפעם עשתה זאת בשמלת כלה בשבוע האופנה הישראלי. מפורסמים רבים הגיעו, ראו אותה מקרוב ונדהמו, אביה דווקא לא נכח ואנו תוהים אם העדיף את משחק העונה

(גודל טקסט)

לפני חודש בלבד סיפרנו לכם על סאן מזרחי, בתו האמצעית של כוכב הכדורגל של שנות התשעים, האווירון, אלון מזרחי, שכובשת בענק את עולם האופנה ומנהלת קריירת דוגמנות בינלאומית על קו תל אביב-פריז. אתמול (שני) רשמה הישג מרשים נוסף ברזומה העשיר שלה: לאחר שכיכבה בשבוע האופנה הפריזאי, הפעם צעדה על המסלול והדהימה את הנוכחים שהגיעו לשבוע האופנה הישראלי. 

הנשואה הטרייה פתחה את התצוגה של המעצבת שחר אבנט בשמלת כלה, בתצוגה שכולה עסקה בחיים ומוות דרך מטאפורה של חיי פרפר. בין אורחות הכבוד שנכחו בתצוגה ניתן היה לראות כוכבות רבות כמו תום יער, טיטי איינאו, ליהי קורנובסקי, בר מיניאלי, ליבילנד, נועה כהן, ניצן שיק, מעיין רובין ועוד, אך מי שהכי עניין את המדור הוא כמובן אביה המפורסם של סאן, אלון מזרחי שדווקא לא הגיע לאירוע בו כיכבה בתו בת ה-23.

כפי שסיפרנו לכם בעבר, סאן למדה בעצמה בשנקר שנה א' במסלול לעיצוב אופנה ותמיד ראתה את אבנט כהשראה עיצובית, אך נאלצה לעזוב את התואר לטובת הדוגמנות בעקבות ההצלחה הבינלאומית. בשבוע האופנה האחרון במילאנו צעדה לתצוגות פנדי, בוטגה ונטה ובלומרין לאחרונה פורסם קמפיין שלה לפנדי שניתן למצוא באינסטגרם ובאתר האינטרנט. 

סאן מזרחי | רועי קאשי
סאן מזרחי | עדי סגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי