בתו של כוכב נבחרת ישראל לשעבר חושפת זוגיות עם אישה

מיי רביבו | אינסטגרם

"היא לא יצאה מהארון כי היא לא הסתתרה אף פעם", סיפרה אמה של הסלב הצעירה, שנפרדה מהגבר לו התארסה בשנה שעברה

(גודל טקסט)

זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על בתם הבכורה של אחד הזוגות הוותיקים בכדורגל הישראלי, שגית וחיים רביבו. מיי רביבו בת ה-23 התפרסמה לפני כשנתיים, אז פרצה לחיינו הדוגמנית/פאשניסטה/מעצבת בתחילת דרכה. אם גם אתם נמנים בין 11.5 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, ודאי שמתם לב שלאחרונה היא מבלה עם הדוגמנית ומעצבת התכשיטים אופל חזיזה. ב"מאקו סלבס" הצליחו לאשר את העובדה שהשתיים "מאוהבות מעל הראש ואכן מנהלות זוגיות חדשה".

בימים האחרונים מיי שיתפה לא מעט תמונות שלה ושל בת הזוג הטרייה, אחריה עוקבים למעלה מ-40 אלף איש. באחת התמונות הופיעה אופל לבדה, תחת הכותרת: Wife – שם החיבה שבתו של כדורגלן העבר הצמידה לה. בתמונה אחרת שהעלתה אתמול (שני) אופל עם זוגתה המפורסמת, היא כתבה "בייב". מיי שיתפה והבהירה: "Wife – מאמי תלמדי". מסתבר שזו לא הזוגיות הראשונה שמנהלת התל אביבית הצעירה עם אישה, שכן בעבר יצאה כבר עם "בחורה מתוקה מאד" כפי שנודע למדור.

עוד חשפו ב"מאקו" כי בדיוק לפני שנה מיי קיבלה הצעת נישואים מהחבר שלה, בנוכחות החברים והמשפחה. מאז השניים הספיקו להיפרד, ומיי יצאה לדרך חדשה ומרעננת. אמא שלה, שגית רביבו, סיפרה בשיחה: "היא לא יצאה מהארון כי היא לא הסתתרה אף פעם, היא תמיד הייתה חופשייה לנהל מערכות יחסים עם גברים ונשים ואנחנו מאושרים שהיא מאושרת". גם המדור מאושר ושמח לשמוע על האהבה החדשה בחייה של גברת רביבו הצעירה.

אופל חזיזה | אינסטגרם
מיי רביבו ואופל חזיזה | אינסטגרם
מיי רביבו ואופל חזיזה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי