הדהימה את העוקבים: זוגתו של כוכב הכדורגל הצטלמה בעירום

בת הזוג של דיבאלה
בת הזוג של דיבאלה | מסך, אינסטגרם

אחרי שהצליחה להרגיז את ראשי אינסטגרם ותמונה שלה צונזרה, אוריאנה סבטיני עשתה את זה שוב והפעם בלי בן זוגה

(גודל טקסט)

בת זוגו של פאולו דיבאלה, הזמרת הארגנטינאית אוריאנה סבטיני, שיתפה אתמול (שני) בערב תמונה חדשה שהיממה את 5.6 מיליון העוקבים שלה. לאחר שפרסמה לאחרונה תיעוד שלה ושל כוכב יובנטוס ללא חלק עליון והצליחה להרגיז את ראשי אינסטגרם שצינזרו לה את התמונה, וכעת היא שוב "הלכה עד הסוף" והפעם הצטלמה לבדה בעירום מלא. 

הזמרת העלתה תמונה חדשה במסגרת קידום השיר החדש שלה "325", בה היא עירומה לחלוטין ויושבת בתוך שלולית של דם. הסינגל החדש שלה ייצא ביום חמישי הקרוב, ובינתיים היא הטריפה את מיליוני העוקבים בעירום מלא כשהיא מגואלת בדם כשהקונספט של הקליפ החדש הולך להיות סביב הערפדית הראשית הצמאה לדם. מי שאולי חטף כבר נשיכה מהערפדית הסקסית ביותר שידע עולם הכדורגל הוא החלוץ שלה בן ה-28, שעדיין ממתין (לא ברור מדוע) עם הצעת הנישואים.

התגובות לפוסט הפרובוקטיבי של אוריאנה היו בעיקר מפרגנות והחברות הטובות אליס קמפולו אשתו של אלברו מוראטה, אניקי מולנאר, זוגתו של דה ליכט, ואפילו אנטונלה של מסי, נשארו עם לסתות פעורות מהחברה הלוהטת שלהן שהחליטה להיחשף ללא בגדים בכלל. בשבוע שעבר חגגה הזמרת הארגנטינאית 26 עם החצי השני שלה ועם נשות הכדורגלנים שפינקו אותה במתנות, אבל כבר ידוע לאיזו מתנה היא ממתינה כבר כמעט ארבע שנים – טבעת. אנחנו מבטיחים לעדכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי