כדורגלן בליגת העל הוציא יותר ממיליון שקלים חדשים בשבוע

הרכב החדש של קונסטנטין
הרכב החדש של קונסטנטין | אופיר סוכנויות

אחרי שפינק את אמא שלו במרצדס נוצצת, השחקן רכש לעצמו אאודי לא פחות שווה וסגר שבוע עם שתי עסקאות ענק. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

"מגפת" הרכבים החדשים בכדורגל הישראלי נמצאת בעיצומה. אחרי שבן שהר וירדן שועה התחדשו לאחרונה, השבוע הגיע תורו של שי קונסטנטין ממכבי נתניה. רק לפני שבוע סיפרנו לכם שהמגן רכש לאמא שלו מרצדס בסכום המוערך ב-550 אלף ש"ח וכעת הכדורגלן פינק את עצמו.

תוך פחות משבוע, הגיע קונסטנטין לסוכנות "אופיר סוכנויות" הנתנייתית (הסוכנות שממנה ירדן שועה קנה את הב.מ.וו החדשה שלו) ורכש רכב נוסף. הפעם, כאמור, הוא בחר לפנק את עצמו. הכדורגלן בחר באאודי RSQ3 Sportback ששווה גם היא 550 אלף שקלים חדשים. בחישוב מהיר, המגן הוציא כמיליון ומאה אלף שקלים על שני רכבים, אך גם הפעם, קיבל הנחת סלבס יפה. 

הרכב החדש של קונסטנטין
הרכב החדש של קונסטנטין | אופיר סוכנויות

סוכן המכירות יהודה מכלוף שכבר רגיל ללקוחות מעולם הכדורגל סיפר על העסקה: "שי הגיע דרך המלצות ודרך שחקני כדורגל נוספים ביום שני האחרון ולמחרת, תוך 24 שעות רכש את האאודי. זה רכב מיוחד שמי שמזמין אותו ממתין באזור השנה. הוא קיבל כל תוספת שקיימת ברכב הזה – ג'אנטים גדולים בהזמנה מיוחדת, גג פנורמי, מושבי עור, עם 400 כוח סוס, 4 על 4. מדובר ברכב שהוא חיפש המון זמן מצא אצלינו וככה העסקה הייתה מאוד זריזה וקלה". 

עוד סיפר הסוכן כי שירה, ארוסתו הטרייה של המגן ממש אהבה את הרכב, ושיש לו חולשה לשחקנים מעיר היהלומים: "זה היה כל כך מהיר – אחת המכירות הכיפיות שהיו לי, שי הוא לקוח ברמה הכי גבוהה שיש. אני אוהד את הקבוצה שלו, אני נתנייתי ובגלל זה הוא קיבל הנחה יפה, הכי כיף לי למכור לכל יהלום מנתניה". 

הרכב החדש של קונסטנטין
הרכב החדש של קונסטנטין | בוואריאן מוטורס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי