"מאהבת השנה" מציעה לבחירה 1 בדראפט ה-NFL "להגשים את כל הפנטזיות"

רוקסן פרייס, נערת ליווי אמריקאית | צילום מסך, טוויטר

רוקסן פרייס, אחת מנערות הליווי המוצלחות והמוכרות בלאס וגאס, מציעה לטרייבון ווקר את שירותיה ללא תמורה "כי זה המעט שאני יכולה לעשות כאות תודה". כיצד הכוכב יגיב?

(גודל טקסט)

דראפט ה-NFL נערך הלילה (בין חמישי לשישי) והזוכה הגדול היה טרייבון ווקר, אלוף המכללות הטרי עם ג'ורג'יה שנבחר על ידי ג'קסונוויל ג'אגוארס, אבל ייתכן שזה לא ה"פרס" היחיד שהוא זכה בו היום.

החשפנית רוקסן פרייס, אחת המוכרות והמצליחות ביותר בלאס וגאס, סיפרה ל-TMZ שהיא כל כך אסירת תודה על ההכנסות שלה החודש בזכות הדראפט, כך שהיא מוכנה להעניק יחסי מין בחינם לבחירה מספר 1 – והלילה היא גילתה שזהו ווקר.

פרייס בת ה-27 סיפרה כי תעשיית הזנות בלאס וגאס נפגעה בצורה מאוד קשה במהלך הקורונה, אבל שלאחרונה בהחלט נרשמת התאוששות ניכרת וזאת בזכות העובדה שדראפט ה-NFL התקיים בנבאדה.

"המעט שאני יכולה להציע כאות תודה על הכסף הגדול שנכנס הוא את השירות היקר ביותר שלי למי שייבחר במקום הראשון", סיפרה עוד לפני שנבחר ווקר, "זו הדרך שלי לומר תודה לכל הספורטאים שמעוררים השראה אצל כולנו".

רוקסן פרייס, שב-2017 נבחרה בעצמה ל"מאהבת השנה", סיפרה כי בנוסף לשירותי המין שהיא מציעה, הזוכה בדראפט יזכה להגיע אליה בלימוזינה ואצלה יוכל להגשים את כל הפנטזיות שלו. היא גם סיפרה שאם לזוכה המאושר, ווקר כאמור, לא יהיה לזמן להגיע אליה בסוף השבוע, הוא יוכל לקבוע איתה לזמן אחר.

השאלה כעת היא רק אם מה שקורה אחרי הדראפט בווגאס, אכן נשאר בווגאס.