כוכב ברצלונה יודע? הישראלית שסיחררה אותו החלה זוגיות עם סלב אחר

שחר חיון
שחר חיון | מסך, אינסטגרם

אחרי שלא נענתה לחיזורים של ממפיס דפאי והסבירה שלא תצא עם גבר לא יהודי, שחר חיון "נתפסה חזק" על ידי מפורסם ישראלי

(גודל טקסט)

לטובת הקורא ממפיס דפאי, הנה אייטם שעלול לבאס אותך: על פי העיתונאי ערן סוויסה, הדוגמנית והשחקנית שחר חיון, זו שהצליחה לסחרר גם את שחקנה של ברצלונה, נתפסה חזק. בר המזל הוא לא אחר מאחיה הצעיר של בר רפאלי, און. בחודש דצמבר סיפרנו לכם על חיון, שמטפסת בצמרת עולם הבידור כשהיא מדגמנת בלי סוף וברזומה שלה השתתפות במספר סדרות. במקביל, כאמור, היא הצליחה לגרום לכדורגלן ההולנדי ללכת שבי אחריה, להגיב לה על תמונות ואף לשלוח הודעות בפרטי. 

"האינסטגרם שלי מפוצץ בהודעות מכדורגלנים מהעולם. אני כבר לא עונה, זה לא מעניין אותי", סיפרה בזמנו למדור. חיון שחגגה 22 לא מזמן ונמצאת "על הגל" מבחינה מקצועית, שיתפה את המדור בדיוק מדוע לא התעניינה בהודעות שקיבלה מכוכבה של ברצלונה: "הוא שלח הודעות בפרטי, וזה מאד מחמיא לי, אבל אני לא אצא עם מישהו שהוא לא יהודי". אז במקום דפאי, הגיע הזמן שתתרגלו לשם החדש בחיה של היפייפיה עם הלוק הברזילאי – רפאלי. השניים בילו בסוף השבוע האחרון בבאר שבע, כפי שפירסם סוויסה ונראה ששחר והחבר בן ה-25 הולכים להיות הפאוור קאפל החדש.

אם יקבלו עונה שנייה לריאליטי המשפחתית "הרפאליז" אז ודאי נזכה גם לראות את שחר שלנו מככבת. אנחנו במדור כבר חודשים מפנטזים שהיא תהפוך לחלק מעולם הכדורגל בעקבות הקשר ההדוק שיש לה עם שלל נשים של שחקנים, הרגיש שזה מתבקש, אבל כעת היא חזק על מפת הבידור הישראלית. נזכיר שבעבר שחר דיגמנה למותג הספורט RUZE של שי זהבי, יש לה שלל חברות מהכדורגל הישראלי והיא ולקוחה קבועה של מעצב השיער של נשות הכדורגלנים, אור אוחנה. בתור ילדה היא שיחקה כדורגל בשכונה. "הייתי פאוליסטית! הייתי עושה גליצ'ים על אנשים, אבל מנצחת", אבל היום התאהבה דווקא בענף אחר – פוצ'יוולי. "אני חורשת על חופי תל אביב", סיפרה למדור. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי