"זוגיות זו מילה גדולה": הישראלית מגיבה לשמועות על אמבפה

אביב מאירי
אביב מאירי | מסך, אינסטגרם

לאחר הפרסומים שגרסו כי היא במערכת יחסים עם אמבפה, אביב מאירי שמחפשת דירה בת"א ולומדת בקרית אונו סיפרה למדור: "מזהים אותי ברחוב, לא יודעת איך להתמודד. קיליאן נמצא בצומת דרכים בקריירה"

(גודל טקסט)

לפני שבועיים הרשת געשה בעקבות דיווחים לפיהם אביב מאירי בת ה-29 מנהלת רומן עם לא אחר מאשר קיליאן אמבפה. השמועות על קשר מתהווה בינה לבין הצרפתי החלו לזרום לאחר שההסטודנטית הישראלית בילתה בפריז, וכעת מסתבר שהפרסומים שינו את חייה.

"אני לא מאשרת ולא מכחישה. קיליאן נמצא בצומת דרכים בקריירה ולא בא לי שיתעסקו בעניין הזוגיות, אלא בעניין הכישרון שלו. זוגיות זו מילה גדולה", סיפרה אביב למדור ושיתפה בתחושות מאז קישרו את שמה לזה של הצרפתי שאמור להצטרף בקרוב לשורות ריאל מדריד הגדולה: אני לא תיארתי לעצמי שיזהו אותי ברחוב, אני לא יודעת איך להתמודד עם זה. הייתי רוצה שיכירו אותי בזכות משהו טוב שעשיתי ולא בגלל זוגיות כזו או אחרת".

ואכן אביב עושה הרבה טוב – היא מג'נגלת בין העבודה בתל אביב לבין לימודי מנהל העסקים ושמאות מקרקעין בקריה האקדמית בקריית אונו. אתמול (ראשון) פירסמה בפני אלפי עוקביה באינסטגרם שהיא מחפשת לעבור לגור בעיר הגדולה. "אני חייבת לעבור, יש גבול לשעות שאני מבלה ביום בפקקים. אני חייבת דירה קטנה וחמודה שתרגיש לי כמו בית, שתהיה לי את הפינה השקטה שלי ואת המקום שאוכל ללמוד בו ולחזור אליו בסוף יום עבודה ולהירגע". קדימה, תתחילו להזרים לה הצעות.

אביב מאירי
אביב מאירי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי