ב-BBC הופיעה הכתובית "מנצ'סטר יונייטד זבל", הרשת נאלצה להתנצל

צופים חדי עין זיהו שבטיקר שבתחתית המסך ב-BBC הופיע כיתוב שמקניט את מועדון הכדורגל המפורסם. הרשת הסבירה: מתלמד למד על המערכת, כתב טקסט סתמי, רק בטעות זה הופיע בשידור

(גודל טקסט)

רשת BBC נאלצה לפרסם היום (שלישי) התנצלות מביכה אחרי שבשידורי הרשת הופיע המשפט "מנצ'סטר יונייטד זבל" על אחת הכתוביות על המסך. צופים חדי עין זיהו בשעת בוקר מוקדמת בשידור של אחת מתוכניות החדשות טיקר שעליו הכיתוב המפתיע, והלא הולם, שהופיע בתחתית המסך. אחרי שעתיים הרשת נדרשה להתנצל ולהבהיר שהטעות מקורה בשגיאה של מתלמד חדש במערכת, שעשה ניסוי, שבשגגה עלה לאוויר.

"מוקדם יותר היום אולי כמה מכם שמתם לב למשהו די יוצא דופן על הטיקר שמופיע בתחתית המסך, שכלל הערה על מנצ'סטר יונייטד", אמרה מגישת החדשות בשידור בבוקר. "אני מקווה שאוהדי מנצ'סטר יונייטד לא נעלבו מזה". בניסיון להסביר את הטעות היא הוסיפה: "מאחורי הקלעים מישהו התאמן ללמוד איך להשתמש בטיקר ולשים טקסט על הטיקר.

"אז הם פשוט כתבו דברים אקראיים, לא ברצינות. ההערה הזו הופיעה על המסך, אז התנצלותנו אם ראיתם את זה ונפגעתם ואתם אוהדים של מנצ'סטר יונייטד, אבל בהחלט זו הייתה טעות. זה לא נועד להופיע על המסך אך זה מה שקרה. רק חשבנו שמוטב שנסביר את זה".

בשידורי BBC הופיעה על הטיקר התחתון הכתובית
טעות של ילד. הכיתוב | צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה ב-BBC

זאת לא הפעם הראשונה שבה רשת BBC "מסתבכת" עם מנצ'סטר יונייטד. בעבר אלכס פרגוסון סירב במשך שבע שנים להתראיין ל-BBC אחרי שסרט דוקומנטרי ברשת פרסם האשמות נגד בנו ג'ייסון.