"הלוואי שהוא יישאר": ההצהרה של אשתו של שחקן מכבי חיפה

play תמרה רודריגס
תמרה רודריגס | מסך, אינסטגרם
שחקני מכבי חיפה בחגיגות האליפות עם הזמר בניה ברבי 02:28

הזמר בניה ברבי ביקש מאשתו של אחד השחקנים שהוא ימשיך בקבוצה מהכרמל גם בעונה הבאה, וזו ענתה "הלוואי, גם אני רוצה". וגם: הנשים שגנבו את ההצגה בחגיגות האליפות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

תסכימו איתנו שצלחת האליפות של שחקני מכבי חיפה שייכת לחצי הנשי בחיים שלהם לא פחות, נכון? אחרי שהן תמכו בגברים שלהן, עודדו, שמחו, קפצו, ניחמו ובעיקר עטפו באהבה, הגיעו נשות שחקני מכבי חיפה לבלות בחגיגות האליפות הרשמיות של המועדון. מי שריכזו את מירב תשומת הלב בקרב הקהל שהשתגע לראותן, היו אור אצילי ואילנה חזיזה. השתיים זכו לשמוע צעקות של עשרות נערות לעברן לאורך הטקס כולו, כאשר אותן נערות נמצאות מאחורי הגדר של אזור האחמ"ים וקוראות לעבר שתי הנשים כאילו הן היו כוכבות האליפות עצמה. 

מלבד אצילי וחזיזה ניתן היה לראות בחגיגות גם את נוי ביבי, אשתו ההריונית של רז מאיר שהייתה צמודה לבסטי, שני ברגר, ארוסתו של עופרי ארד, וכן את נשותיהם של עלי מוחמד, זג'וש כהן, בוגדן פלאניץ ואחרות. מי שהפתיעה את כולם הייתה מיס סביליה, תמרה רודריגס, אשתו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס. הדוגמנית נראתה לחוצה מאוד וכאשר נשאלה מה קרה, הבהירה שהיא אוהבת מאוד את הזמר בניה ברבי שהופיע ושהיא תשמח להצטלם איתו. לאחר מספר דקות אכן סידרו לאשתו של הקשר תמונה עם הזמר האהוב עליה וזו סיפרה לו באנגלית עד כמה היא אוהבת את השירים שלו כשגם הבן הצעיר סיפר שהוא אוהב את המוזיקה שלו. 

בנו של רודריגס הפתיע כשדיבר בעברית שוטפת. ברבי, אוהד שרוף של חיפה, ניצל את המפגש עם אשת הכדורגלן וביקש מהספרדייה שבעלה יישאר בקבוצה וזו ענתה "הלוואי, גם אני רוצה". כזכור, במועדון אמורים להחליט לגבי המשך דרכו של רודריגס אם ימשיך בקבוצה או לא, לצד הדרישה שלו לשדרוג משמעותי, כשגם הקהל הצטרף לרצון להשאיר אותו בכרמל ושר לו "תישאר" כשעלה לבמה. לסיכום, היה ערב נהדר באיצטדיון סמי עופר, שחתם עונה מתוקה במיוחד עבור שחקני אלופת המדינה, הנשים, המשפחות ובעיקר הקהל.

בניה ברבי
בניה ברבי | מסך, אינסטגרם
חוסה רודריגס, דולב חזיזה
חוסה רודריגס, דולב חזיזה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי