ניסה להשיג תעודת מתחסן לא חוקית, ושלח מרפק לאחות: לוחם ה-UFC נעצר

play
פאולו קוסטה, לוחם UFC | GettyImages, Josh Hedges/Zuffa LLC
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5 04:21

פאולו קוסטה תקף אחות לאחר שלא הצליח להשיג את התעודה המבוקשת. הברזילאי הכחיש שנשלח מרפק ושוחרר ממעצר לאחר שלא נמצאו סרטונים שיוכיחו כי התקרית התרחשה

(גודל טקסט)

לוחם ה-UFC הברזילאי, פאולו קוסטה, נעצר על ידי המשטרה במולדתו. הלוחם במשקל בינוני הסתבך מכיוון שעל פי החשד, הוא תקף אחות שכניסה להשיג תעודת מתחסן על אף שלא קיבל את החיסון נגד נגיף הקורונה. במהלך האירוע שהתרחש בעיר בלו הוריזונטה, קוסטה ניסה לשכנע את העובדים במקום לתת לו תעודה לא חוקית, ולאחר מכן פגע באשת הצוות עם מרפקו.

פאולו קוסטה, לוחם UFC
עושה הכל כדי לא להתחסן. קוסטה | אימג'בנק GettyImages, Joe Scarnici

מכוחות הביטחון העירוניים נמסר כי "העובדים במקום אמרו שנכון לאותו הרגע קוסטה לא הסכים להתחסן, הוא רצה לעזוב עם התעודה ולא נתנו לו. באותו הרגע הוא פגע באחות עם המרפק". על פי גרסתו של קוסטה, "הוא טען שקיבל את החיסון אך האחיות לא נתנו לו לעזוב עם התעודה. הוא ניסה ללכת, אך אחות תפסה אותו ביד והוא השתחרר ממנה. הוא לא ציין שום פגיעה עם המרפק".

על פי הדיווח, האחות לא ספגה מכה חמורה בעקבות המקרה וקוסטה שוחרר ממעצר כעבור זמן קצר לאחר שבמהלך החקירה לא הצליחו למצוא סרטון שיוכיח שאכן נשלח מרפק מכיוונו של הלוחם.

בשנה שעברה קוסטה נימק את סירובו להתחסן בכך שהוא "צעיר ובריא", אך הסתייג ואמר שהוא עשוי לשנות את דעתו אם יכריחו אותו להתחסן כדי להתחרות. כעת, לקראת קרב שמצפה לו באוגוסט נגד לוק רוקהולד, ניסה קוסטה לקבל את התעודה בדרך לא חוקית, בינתיים ללא הצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי