שבוע לאחר הפרידה הסוערת: הכדורגלן נצפה עם שחקנית מפורסמת

הולי סקארפון
הולי סקארפון | מסך, אינסטגרם

אחרי שפירק את החבילה בגלל שהאקסית "העלתה לרשת תמונות חושפניות", שחקן נבחרת אנגליה תועד בארצות הברית עם לא אחרת מאשר הולי סקארפון

(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שחזר לשוק הרווקים והחליט להיפרד מהדוגמנית קמילה קנדרה, נראה שמגן צ'לסי ונבחרת אנגליה, בן צ'ילוול, כבר מצא מישהי חדשה. כזכור, על פי דיווח ב"סאן", הכדורגלן נפרד מהאקסית בגלל ש"נמאס לו שהיא מעלה תמונות חושפניות".

כעת, ב"סאן" נחשף כי ייתכן וכוכב הכדורגל כבר הספיק להמשיך הלאה בחייו הרומנטיים, לאחר שנתפס צועד יד ביד עם כוכבת הטלוויזיה הולי סקארפון. הבריטי בן ה-25 והאמריקאית בת ה-23 נצפו יחד בלוס אנג'לס, שם צ'ילוול מבלה את ימי החופשה שלו. השניים החלו את הערב שלהם במסעדת ה"נייס גיי" ומשם המשיכו למועדון הלילה הנחשב "Bootsy Bellows". 

אם היא במקרה נראית לכם מוכרת, אתם לא טועים, הולי הופיעה בעונה השלישית של "חם, לוהט, רותח", סדרת הטראש המצליחה של "נטפליקס". היא הגיעה לגמר עם בן הזוג שלה בתוכנית אבל נפרדה ממנו זמן קצר לאחר שהסתיימה. לפני חרושת השמועות שהיא יוצאת עם הכדורגלן האנגלי, שמה של הולי נקשר לכוכב "הקארדשיאנס" סקוט דיסיק, אחרי שבילו יחד בארוחת צהריים בעיר. לא מפתיע לאור העובדה שהיא נחשבת לכפילה של גיסתו לשעבר, קיילי ג'נר. רואים את הדמיון המטורף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי