לוחם MMA נעצר לאחר שהכה אדם שהתנשק עם חברתו בקניון ברוסיה

שראפוטדין מאגומדוב בן ה-28 העיר לזוג שעמד לפניו במדרגות, ותגרה פרצה במקום. הגבר איבד את ההכרה מאגרופו של הלוחם

(גודל טקסט)

משטרת מחוז דגסטאן ברוסיה עצרה היום (חמישי) את לוחם ה-MMA שראפוטדין מאגומדוב לאחר שתקף באלימות אדם שעמד עם חברתו לפני מאגומדוב במדרגות נעות בקניון, כאשר הלוחם העיר לזוג כאשר אלה התנשקו, מה שהצית ויכוח בין שני הגברים – ומשם הדרך לתגרה הייתה קצרה. לא הרבה זמן עבר עד שמאגומדוב הנחית אגרוף בפניו של אותו אדם, שאיבד את ההכרה.

המקרה קרה ב-15 במרץ, לפני כמעט שלושה חודשים, כאשר רק עכשיו הגיבו במשטרת דגסטאן למקרה והגיעו לעצור את מאגומדוב, שמאז הספיק להגיע להסכם פיצויים עם האדם שתקף. איש מבין "השניים לא פנה למשטרה, כך גם עדים שחזו במקרה", נכתב בהודעה ממשטרת דגסטאן.

למרות שהשניים הגיעו להסכם ביניהם, הם יעמדו לדין על "חוליגניזם והפרת הסדר הציבורי", זאת לאור צילומי האבטחה מהמקום שמשמשים כראיות נגדם.

מאגומדוב עצמו התייחס למקרה, שקרה לפני כמעט שלושה חודשים: "צריך להבין את הסיטואציה, במחצ'לקה יש חוקים לא כתובים, מעין קוד מוסרי משלנו. במוסקבה זה מקובל (הכוונה לזוג שהתנשק מלפניו), אבל אצלנו זה לא מתקבל על הדעת. לא יכולתי לשתוק".

לוחם ה-MMA, שמחזיק במאזן של 0:10 בזירה המשיך: "אם זה היה תייר או אדם זר אז אפשר פשוט לבקש ממנו להפסיק. אני רק רציתי להגיד לו שהוא לא מתנהג כראוי אבל לא הצלחתי להעביר את כהמסר שלי. הוא לקח את זה בצורה לא נכונה, יש גם עניין של גאווה – הוא הכה אותי. זה היה בלתי צפוי, הצעתי לו שנדבר על זה – אבל הוא הכה אותי. המכה האחרונה שלי בהחלט הייתה לא הכרחית".