סערת אוהד בוזגלו מתגברת: פאני בוזגלו לא נשארה חייבת

פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים"
פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו. "היחסים היו ונשארו טובים" | אור גפן

אחרי שהעלה תמונה במיטה לצד שלוש נשים, מאמן הכדורגל סגר חשבון עם המבקרים: "אין כאן עירום ואין פורנו. לא שואף להיות קונצנזוס". גרושתו טענה: "זה לא חינוכי, לא כל דבר חייב לעלות לרשת"

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על הבחורה החדשה בחייו של אוהד בוזגלו, מאמן הכדורגל ובוגר "הישרדות VIP" גרם לסערה ברשת בעקבות תמונה פרובוקטיבית ששיתף מחדר המיטות. בתיעוד נראה בוזגלו שוכב בחדר השינה בווילה מפוארת כשלצידו שלוש נשים תחת הכיתוב: "אילת בימים אלה זה לייפסטייל או פריסטייל?". לתמונה שהעלה בוזגלו היו שלל תגובות אוהדות כמו זו של מריה, החדשה של בוזגלו, שהשיבה לשאלה: "אוהד בוזגלו לייף סטייל", או ג'וזי סירה שכתב לחברו הטוב: "הולכים להמציא גודל של מיטה במיוחד בשבילך", אך כצפוי היא גם גררה לא מעט ביקורות.

אוהד סיפר למדור מה הייתה הסיבה לשיתוף התמונה: "לא היתה מטרה לחשוף את הבנות בגלל שכולנו מודעים לאיפה ובאיזה מדינה אנחנו חיים. התמונה שיקפה את מנוחת הצהריים שלנו באילת. אין שום רע בלישון עם חברות. אין כאן עירום, אין פורנו ואם התמונה מציתה את דמיונם של המון אנשים ונתונה להרבה פרשנויות הרי שזה מעניין ונחמד" טען השורד לשעבר והדגיש לגבי התגובות שקיבל:""הרוב מאד מפרגנים. זה שיש גם תגובות רעות, אין מה לעשות, אף פעם לא הייתי קונצנזוס וזאת גם לא השאיפה שלי".

"על כל עשר תגובות מפרגנות הייתה תגובות אחת של בנאדם שלא מבין או שקשה לו", חידד בוזגלו ואף התייחס לאלו שטענו שהתמונה לא מתאימה לאבא לילדים כשכתב בפני מאות אלפי העוקבים שלו בסטורי: "מי אמר שאבא שיש לו ילדים לא יכול ליהנות ולבלות עם נשים? אני מבטיח לכולכם שגם אבא וסבא שלכם רצה ועשה ואם הייתה לו אפשרות הוא היה מזנק עליה. אני אבא, בחור ובעיקר גבר שלא חושש לחיות כמו שבא לי וכמו שאני אוהב. החכמים מעריצים, החשוכים – תמשיכו בסרט הרע של החיים שלכם זה מזיז לי את השערות בגבות". 

התמונה המדוברת עוררה כל כך הרבה רעש, שגם פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד ואם ארבעת ילדיו, נשאלה על ידי עוקביה האם היא בסדר עם זה שהאקס שלה מעלה תמונה שהוא מחובק במיטה עם שלוש נשים כשהוא אבא. פאני התייחסה וכתבה: "שלחתי לו הודעה שזה לא נראה טוב ולא חינוכי, בטח ובטח כשהילדים שלנו רואים כזה דבר ושלא חייב להעלות כל דבר מהחיים הפרטיים ואפשר גם להצניע. אוהד לא הסכים עם זה, זכותו, אלו החיים שלו אחרי הכל. התקבל בהבנה אך לא בהסכמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי