כולל "חדר אירוטי" במרתף: החופשה הראוותנית של רונאלדו וג'ורג'ינה

play
כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'ינה רודריגס | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
אוהדי ליברפול במחווה מרגשת לזכר בנו של כריסטיאנו רונאלדו 01:21

הכוכב הפורטוגלי מוציא את המיטב מהפגרה ונופש עם בת זוגו באחוזה יוקרתית בפלמה דה מיורקה. בין שלל הפינוקים (עליהם ישלם למעלה מ-100 אלף יורו), הזוג נהנה גם מחלל מיוחד שנועד "למקסם את חוויית הסקס"

(גודל טקסט)

הליגות באירופה הסתיימו, פגרת הנבחרות תמה, ובימים אלה עסוקים הכדורגלנים בעיקר בתיעוד החופשות האקזוטיות שלהם. מי שבחר השנה ביעד מקורי במיוחד (ויקר במיוחד) הוא כריסטיאנו רונאלדו, ששכר אחוזה פרטית מהודרת בפלמה דה מאיורקה ונופש שם עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס ועם חמשת ילדיו.

מדובר באכסניה יוקרתית במיוחד שעולה למעלה מ-11 אלף יורו ללילה, וממוקמת על שפת האוקיינוס, מוקפת בעצי דקל, עם נוף מרהיב וחוף פרטי. היא משתרעת על שטח עצום וכוללת מתחם מיוחד של סאונות וג'קוזי, מגרשי כדורגל, כדורסל, כדורעף, איזור משחקים מיוחד לילדים וגם חדר מיוחד במינו – לא לילדים – בקומת המרתף.

מדובר ב"חדר אירוטי" שמאובזר בצעצועי מין "יקרים במיוחד, שקשה מאוד למצוא ברחבי העולם" ובמרכזו ניצבת מיטה מיוחדת ששולחת זרמים חשמליים ומבטיחה "למקסם את חוויית הסקס".

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'ינה רודריגס
נופשים ונהנים. כריסטיאנו וג'ורג'ינה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מאז החלו רונאלדו ורודריגס לצאת בשנת 2016, הם מקפידים להעלות לרשתות החברתיות אחת לזמן מה תמונות לוהטות של שניהם יחד, והכוכב הפורטוגלי מתגאה בחיי המין הפעילים שלהם. כשנשאל בעבר האם כבש בקריירה שער שסיפק אותו יותר מאשר להיכנס למיטה עם ג'ורג'ינה, השיב בנחרצות: "לא, לא. שום דבר לא משתווה לזה".

רונאלדו, ג'ורג'ינה והילדים יישארו באחוזה במשך 10 ימים, וצפויים לשלם תמורת השכרת המקום למעלה מ-100 אלף יורו בסך הכל. את ההמלצה לאחוזה המדוברת קיבל רונאלדו מחברו לקבוצה לשעבר, סרחיו ראמוס.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
הבן חגג יום הולדת עם עוגה עם המספר של אבא. רונאלדו, ג'ורג'ינה והמשפחה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אמש הם חגגו לכריסטיאנו ג'וניור, בנו הבכור של הכוכב הפורטוגלי, יום הולדת 12. רונאלדו ג'וניור שכבר מככב במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד ונחשב לכישרון מבטיח, חגג – איך לא – עם עוגה שעוטרה במספר 7, מספר החולצה המפורסם של אביו.

כריסטיאנו רונאלדו ורכב הבוגאטי שלו
| אתר רשמי, אינסטגרם, רונאלדו

אגב, במהלך היום פורסם שאחד העובדים של רונאלדו עשה תאונה עם רכב הבוגאטי היוקרתי שלו הכדורגלן, רכב ספורט נדיר שעולה כ-2 מיליון דולר! כידוע, זה כלל לא פשוט לנהוג ברכב ספורט שכזה, שמאיץ במהירות עם 900 כוח סוס. כריסטיאנו, שהשיט שני רכבים לחופשה, גילה שאחד מהם ניזוק קשות כשנתקע בחומה, בתמונות שמהר מאוד קישטו את מדורי הרכילות בעולם.