"הפילגש הישראלית גרמה לפירוק הנישואים של הכדורגלן והדוגמנית"

בצ'ילה טוענים כי מנואל ניירה (אקס הפועל תל אביב) נפרד מבת זוגו פאמלה דיאס אחרי שהיא תפסה אותו בוגד בה במלון, בזמן שהיא בהיריון

(גודל טקסט)

הכדורגלן הצ'יליאני מנואל ניירה הגיע לישראל לתקופה קצרה, ולמעשה שיחק במדי הפועל תל אביב רק פעמיים בגביע הטוטו לפני שנפצע בצורה קשה ועזב, ובכל זאת ניירה הצליח "להותיר פה חותם" ולא מעט זיכרונות, בין השאר בזכות הציפיות הגבוהות ממנו וגם בזכות בת זוגו הדוגמנית, פאמלה דיאס.

ניירה ודיאס היו מהזוגות הכי מפורסמים בצ'ילה, בזכות העובדה שהוא היה כדורגלן קולו קולו והיא דוגמנית מפורסמת ו"כוכבת רשת" עם מיליוני עוקבים באינסטגרם. למרבה הצער הזוג נפרד, ובסוף השבוע פרסמו בצ'ילה על "מעלליו של ניירה בישראל" שלמעשה הם היו אלה שגרמו לפרידה וליחסים להתפרק.

חלוץ הפועל תל אביב מנואל ניירה עם אישתו פמלה דיאז
ניירה, דיאס והילדה בבלומפילד | ברני ארדוב
מנואל ניירה שחקן הפועל תל אביב מובל באלונקה
נפצע, ולא שיחק באף משחק ליגה. ניירה בהפועל תל אביב | ברני ארדוב

על פי הדיווח בצ'ילה, "הבגידה אירעה בתל אביב. הבת שלהם הייתה בת 4. הזוג היה בקשר טוב, בזמן שניירה שיחק בהפועל תל אביב… השניים גרו בתל אביב, אבל לא באותו מקום בגלל ההתאקלמות הראשונית.

"יום אחד פאמלה קיבלה שיחת טלפון מחברה שלה, שדיווחה לה שמנואל היה מעורב בתאונת דרכים. פאמלה התקשרה אליו, והוא ענה 'כן, הייתה לי תאונה קטנה אבל אני בסדר', ופאמלה הרגישה שהיה משהו מוזר בקול שלו…

"פאמלה והבת שלה מיהרו למלון של ניירה, הדוגמנית דפקה על הדלת, אבל אף אחד לא פתח לה. היא המשיכה והתעקשה, עד שמישהי שהיא לא מכירה לפתע פתחה את הדלת, והבינה את הסיטואציה המוזרה… הפילגש הישראלית אמרה לה 'זה לא מה שאת חושבת'… אבל שם למעשה היחסים הסתיימו". בצ'ילה אף מציינים שבאותם ימים פאמלה הייתה בהיריון בחודש שלישי.

הדוגמנית הצ'יליאנית פאמלה דיאס
כוכבנית פופולרית בצ'ילה. דיאס | אתר רשמי, אינסטגרם, pamefieradiaz

ניירה נכלל בסגל נבחרת צ'ילה במונדיאל 1998 בצרפת, אך לא קיבל דקות משחק מאחר והיה בסך הכל בן 21 ונלחם על המקום עם עם מרסלו סאלאס ואיבן זאמורנו.