ייכנס הפעם לתעשיית הפורנו? טינו אספרייה: "סקס הוא הדבר החשוב בחיי"

play
ממשיך להתהולל. אספרייה בחודש שעבר | צילום מסך, מתוך טוויטר
כדורגלן העבר הקולומביאני טינו אספרייה 04:00

כוכב העבר הקולומביאני ממשיך לייצר כותרות. אחרי שהקים ליין של קונדומים ופשט את הרגל, הוא שוקל מחדש את ההצעות הרבות שקיבל להשתתף בסרטי מבוגרים: "אלו הם חיי - הרבה סקס, בלי חוקים"

(גודל טקסט)

פאוסטינו אספרייה זכור לחובבי הכדורגל העולמי של שנות ה-90 כשחקן מלהיב שכובש שערים יוצאי דופן, וגם כדמות לא שגרתית מחוץ למגרש. החלוץ שבשיאו שיחק בפארמה וניוקאסל וכיכב במדי נבחרת קולומביה, הוגדר פעם על ידי קרלוס ולדראמה כמי ש"יכול להיות הכדורגלן הטוב בעולם, אם רק ירצה בכך".

אספרייה אמנם לא הפך לכזה, אבל גם בגיל 52 הוא ממשיך לייצר כותרות. בשנה שעברה הוכרז "טינו" כפושט רגל, אחרי שחובותיו תפחו והגיעו ל-1.3 מיליון דולר. גם ליין הקונדומים שהשיק ב-2014 ובשלב ראשון נמכר בקצב מסחרר בקולומביה, הלך ודעך ואספרייה נקלע למצוקה כלכלית קשה.

אפיק ההכנסה הבא שמצא אספרייה היה חקלאות. הוא התפרנס ממכירה של קני סוכר, אבל מתברר שזה עדיין לא מספיק בשביל שיעמוד בחזרה על הרגליים, וכעת הוא שוקל הסבה מקצועית נוספת – לתעשיית הפורנו.

כדורגלן העבר הקולומביאני טינו אספרייה
ממשיך להתהולל. אספרייה בחודש שעבר | צילום מסך, מתוך טוויטר

אספרייה שהיה ידוע כמתהולל בתור שחקן וגם בשנים שאחרי הפרישה, קיבל כמה הצעות בעבר להשתתף בסרטי מבוגרים. באיטליה שם זכרו אותו לטובה מימיו בפארמה, חיזרו אחריו כמה מפיקים בתעשייה, אבל הוא סירב בכל פעם מחדש.

עכשיו, אחרי שחצה את גיל 50, הוא שוקל זאת מחדש. "סקס הוא הדבר הכי חשוב בחיי. גם בגילי, אני עושה סקס בתדירות גבוהה מאוד, ועם נשים רבות. אלו הם חיי – הרבה סקס, בלי חוקים. אני חי חיים טבעיים", אמר בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט".

אספרייה מסביר ש"מאז ומתמיד הייתי נפש חופשייה. אף פעם לא צייתתי לחוקים. כשהמאמן שלי בפארמה ביקש ממני לרוץ ברחבי העיר, סירבתי והסברתי לו שאני לא פורסט גאמפ. זה בא לידי ביטוי גם בסגנון שבו שיחקתי על כר הדשא. עבורי, כדורגל תמיד היה קודם כל משחק כיפי, בלי חוקים ובלי שיטות. אני ממעט לצפות בכדורגל כיום, כי כולם נראים לי כמו חיילים. כל מה שהם עושים זה רק לציית להוראות של המאמנים, הם משחקים כמו רובוטים. אני לא מתחבר לזה".

פאוסטינו אספרייה שחקן נבחרת קולומביה לשעבר
שערוריות וסקנדלים על בסיס חודשי. אספרייה בימיו כשחקן | אימג'בנק GettyImages

אספרייה ידוע כאמור בסגנונו הפרוע, על המגרש ומחוצה לו. עוד בימיו כשחקן בשנת 1999, הוא שלף אקדח וירה באוויר אחרי ששתי צעירות מקומיות סירבו להיענות לחיזוריו. בשנת 2007 הוא הופיע בלבוש על שער מגזין קולומביאני בעירום מלא. ב-2008 הוא נעצר לאחר שירה לעבר שוטרים. כעבור שש שנים השיק את ליין הקונדומים שלו, ופרסם תמונה פרובוקטיבית שלו לצד ארבע נשים עירומות.

ביום הולדתו ה-50, הזמין אספרייה כוכבת פורנו לביתו והצהיר על כך ראש בחוצות – אך היא סירבה. כמו כן, הוא השיק בשנה שעברה מוצר חדש להגברת החשק המיני בקרב גברים. בשנת 2019, במהלך צילומי סרט על חייו, הוא חולל סערה כשחשף כי בימיו כשחקן הציעו לו ראשי קרטל הסמים בקולומביה לרצוח את שוער נבחרת פרגוואי חוסה לואיס צ'ילאברט.

סביר להניח שעל הסקנדל הבא של אספרייה נשמע בקרוב מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי