סירב לחתום וסינן: "ילדים מזד**נים": התיעוד של ג'ורדן חולל סערה

play
ללברון זה לא היה קורה? | אתר רשמי, דורון שיינר
לברון ג'יימס פוגש את מייקל ג'ורדן, משחק האולסטאר בקליבלנד 00:07

בסרטון שעלה לרשת נראה MJ מגיב בחוסר אדיבות משווע לנערים שנתקלו בו במקרה: "תורידו את המצלמות". אחרי שהתיעוד הפך ויראלי, הגולשים הביעו זעם: "אם לברון היה מתנהג ככה, זה היה הופך למשבר לאומי"

(גודל טקסט)

מייקל ג'ורדן ידוע באישיותו הקשוחה, אבל תיעוד שמופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות בו הוא מגיב בכעס לחבורה של נערים שביקשה ממנו חתימה, מפתיע אפילו את גדולי מעריציו. בסרטון שהועלה לרשת לפני יומיים, נראים מספר נערים בשארלוט מתכוננים לפגישה אקראית בחניון עם אלילם – לא ג'ורדן, כי אם לאמלו בול, כוכב שארלוט הורנטס שנמצאת בבעלותו.

"אנחנו עומדים לפגוש את לאמלו בול", נשמע מתגאה אחד הנערים, כשלפתע מופיע ג'ורדן בפריים. "זה לא לאמלו, זה מייקל ג'ורדן! מייקל ג'ורדן! אפשר תמונה?", צהל אותו נער.

אבל לתגובה כזו של MJ, הנערים לא ציפו. לא ברור מה קדם לסרטון או האם ג'ורדן שמע את השיחה בין הנערים והבין שציפו לפגוש את בול ולא אותו – דבר שלאור סיפורי העבר על האגו שלו בהחלט היה עשוי לעורר את זעמו – אבל הכדורסלן האגדי נראה עצבני וחסר סבלנות.

ג'ורדן נראה מנופף לעברם בתנועת ביטול וממלמל כמה משפטים לא ברורים, אבל נשמע בוודאות כשהוא דורש מהנערים "תורידו את המצלמה", ומסרב להעניק להם חתימות. באחד הרגעים, כשהוא נכנס לרכבו ומתכונן לצאת מהחניון כשהנערים המאוכזבים נותרים בידיים ריקות, הוא נראה מסנן: "ילדים מזד**נים" – אחרי שאחד מהם שואל אותו: "איפה לאמלו?".

מפוצלת מייקל ג'ורדן
ללברון זה לא היה קורה? | אתר רשמי, דורון שיינר

הסרטון הקצר צבר למעלה ממיליון צפיות, והתגובות ברשת כללו בעיקר ביקורת כלפי ג'ורדן. חלק מהגולשים אף השוו – איך לא – בין ג'ורדן ללברון ג'יימס, וטענו כי כוכב הלייקרס שמתחרה עם MJ על תואר הכדורסלן הטוב בכל הזמנים "בחיים לא היה מתנהג ככה".

"אם לברון היה מגיב ככה לאוהדים, היה נוצר משבר לאומי", כתב אחד מהם. משתמש נוסף כתב: "אי אפשר להבין את ההתנהגות הזאת. אני מבין למה הוא מבקש מהם לא לצלם אותו, אבל למה להיות כל כך אכזרי ולסרב אפילו ללחוץ להם יד? בסך הכל מדובר בכמה ילדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי