נשות ריאל מדריד, שומעות? מישל גרציג זכתה ב"תואר" הכי נחשק

מישל גרציג
מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

תמונה אחת של בנות הזוג של שחקני הבלאנקוס בחתונה של המגן דני קרבחאל, עזרה לעוקבים לקבוע חד משמעית כי הישראלית היא "אשת הכדורגלן הכי יפה בתולדות המועדון". צפו בתיעוד והכריעו בעצמכם

(גודל טקסט)

אחרי תמונות הפפרארצי הלוהטות של המאורסים הטריים טיבו קורטואה ומישל גרציג על יאכטה באיביזה, שוערה של ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית ממשיכים לתפוס את מלוא תשומת הלב. הפעם, מישל הייתה זו שלא ירדה מהכותרות לאחר שהשניים בילו בחתונתו של החבר מריאל, דני קרבחל, שהתחתן בסוף השבוע האחרון ותמונה אחת של מישל גרמה לקונצנזוס בקרב העוקבים.

סנדרה גראל, זוגתו של מרקו אסנסיו, שיתפה באינסטגרם תמונה של מספר נשות כדורגלנים, ביניהן הנציגה הישראלית שלנו לצידן של מריה קורטז, אשתו של נאצ'ו פרננדז, מאקה, אשתו של לוקאס ווסקאס, ומינה בונני, העיתונאית של פדה וולוורדה שהצליחה להטריף את העוקבים. כולן ותיקות בעולם הכדורגל ואילו מישל, פחות משנה מתהדרת בטייטל וכבר הספיקה להתארס לשוער הכי טוב בעולם ועכשיו העוקבים גם מכתירים אותה כ"אשת הכדורגלן" הכי יפה במדריד. 

הדעה הרווחת על התמונה הייתה ש"מישל בולטת וזוהרת כמו יהלום מבין הרבה יפות אחרות. היא מלכת היופי". עוקבים אחרים קבעו כי "מישל היא אשת הכדורגלן הכי יפה שהייתה בתולדות ריאל". אנחנו כמובן מחייכים מאוזן לאוזן כמו הורים גאים, שהיו ראשונים לזהות את היפייפיה שהיממה את עולם הכדורגל, עוד לפני שהשוער הבלגי הבחין בה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי