אחרי החתימה במכבי ת"א: מה קרה לחשבון האינסטגרם של זהבי?

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג | קובי אליהו
עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן 04:44

החלוץ שבר את שיא התגובות האישי שלו ורשם מספר יפה מאוד של לייקים, אך מנגד אלפי עוקבים הסירו ממנו עוקב. וגם: מי הכוכב הכי גדול שהגיב? לירון שרון עם הפרטים המלאים לאחר הקאמבק של החלוץ

(גודל טקסט)

הרגשה של אופוריה ושמחה גדולה אופפת את אוהדי מכבי תל אביב, לאחר שאתמול (ראשון) הצהובים הודיעו רשמית על השלמת הקאמבק של ערן זהבי ששב לקריית שלום לאחר שש שנים מעבר לים. ומה קורה באינסטגרם שלו, אתם שואלים? הכוכב העלה לרשת סרטון מרגש תחת הכיתוב "אני חוזר", ושבר את שיא התגובות שלו אי פעם. כן, עוד לא שיחק וכבר שיא ראשון. 

קרוב ל-6,500 תגובות (!) קיבל זהבי על הסרטון, חלקן מכדורגלנים וסלבריטאים שפירגנו לליגיונר שהחליט לחזור הביתה. בין הבולטים שהגיבו היה שחקנה של ברצלונה, סרג'י רוברטו, שפירגן לזהבי במחיאות כפיים, ג'ובאני רוסו שבא "להטריף" את מכונת השערים, איחל לו בהצלחה לכבוד החזרה אבל הזכיר לו "מי מספר 1 בישראל". הרכש החדש של מכבי ת"א לא נשאר אדיש והשיב: "כן אני יודע אבל אתה לא. אולי נוכל להתערב ותרוץ שוב בתחתונים", עקץ זהבי בחיוך.

מבין 417 אלף העוקבים שלו באינסטגרם היו לא מעט חברים לכר הדשא שהגיבו בהתרגשות רבה, ביניהם ניר ביטון ואלי דסה שזכו למבול של תגובות "בואו למכבי", "עכשיו התור שלך" ו"בואו הביתה" מהאוהדים הצהובים שמפנטזים על קבוצת חלומות. בגזרת הלייקים, כ-33 אלף איש כבר אהבו את סרטון החזרה של Ez7 לישראל, כאשר הפוסט עם הכי הרבה לייקים בחשבון שלו עדיין עומד על כ-40 אלף לייקים שקיבל כששבר את השיא של מוטלה שפיגלר במדי נבחרת ישראל. 

ומה קורה בגזרת העוקבים? לאור העובדה שהבריז לבואטפוגו, שאוהדיה הפעילו עליו מכבש לחצים בתקופה האחרונה והציפו אותו ואת בני משפחתו, אלפי אנשים הסירו עוקב מהחשבון של הישראלי, דבר שכזכור כבר קרה לו בעבר עם פנרחצ'ה. לא נורא, אנחנו מאמינים שהוא יתמודד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי