דיווח: "בנימין נתניהו קיבל במתנה חולצה מברצלונה, יאיר מכר אותה ביד2"

play
ליאונל מסי, יאיר נתניהו, בנימין נתניהו (אילוסטרציה) | רויטרס, אינסטגרם יאיר נתניהו, יונתן זינדל (פלאש 90)
נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי 03:07

על פי "המקום הכי חם בגיהינום", בנו של ראש הממשלה לשעבר העמיד למכירה ב-200 שקל חולצה שניתנה לאביו במסגרת ביקור רשמי של ברצלונה ב"מסע השלום". יאיר מכחיש: "על חולצה פשוטה תרדפו את משפחת נתניהו"

(גודל טקסט)

האם יאיר נתניהו מכר באתר יד2 חולצה מקורית של ברצלונה שאביו בנימין נתניהו קיבל כמתנה מהקבוצה במפגש רשמי? על פי דיווח באתר "המקום הכי חם בגיהינום", בנו של ראש הממשלה לשעבר העמיד למכירה באתר המכירות חולצה נדירה ומיוחדת שאביו קיבל ממועדון הפאר הקטלאני בטקס רשמי במסגרת תפקידו.

על פי הדיווח, היה זה בשנת 2013, כשברצלונה הגיעה לישראל כחלק מ"מסע השלום" (Peace Tour), כאשר ראשי הקבוצה וכוכביה נפגשו עם נשיא המדינה דאז שמעון פרס ועם ראש הממשלה דאז נתניהו.

במסגרת הביקור ברצלונה סיירה בירושלים, ביקרה בכותל המערבי ובמקומות הקדושים לנוצרים, ולאחר מכן ערכה מפגש בבית הנשיא עם פרס ונתניהו. בעת הביקור נשיא ברצלונה באותם ימים סנדרו רוסיי העניק לפרס ונתניהו במתנה חולצה מיוחדת של המועדון, עם הספרה 13 והכיתוב Peace Tour. "מדובר בחולצה נדירה, שמעטות כמותה יוצרו", נכתב בדיווח.

נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי
נתניהו והחולצה המדוברת | נועם מושקוביץ
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בפני שחקני ברצלונה
בנימין נתניהו לצד שחקני ברצלונה | נועם מושקוביץ
יאיר נתניהו בדיון בבית המשפט בתל אביב, בנושא תביעת הדיבה שהגישה תנועת קרים מינסטר נגדו. 24.04.2022.
על פי הדיווח, מכר גם שעון של ברצלונה וחולצות של ליברפול ובוקה ג'וניורס. יאיר נתניהו | ראובן קסטרו

על פי אותו דיווח, "כעבור מספר שנים, חולצה מאותו סיור מצאה את דרכה לאתר המכירות יד 2. המוכר הזדהה כ'בועז' מירושלים, ודרש תמורת החולצה 200 שקלים. מספר הטלפון של המוכר הוביל לבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו".

עוד נטען שאותו "בועז" אף מכר חולצה מקורית של ליברפול, עם הספרה 8 ושמו של סטיבן ג'רארד, וחולצה נוספת של בוקה ג'וניורס, שתיהן ב-250 שקלים. כמו כן, "הוא מכר חולצה נוספת של ברצלונה, 'עם תו אורגינליות' תמורת 150 שקלים. ב-2017 המוכר 'יוני' הציע באתר שעון של בארסה ב-300 שקל, 'שעון מקורי ורשמי של fc Barcelona. השעון עמיד לצלילה עד 50 מטר. הרצועה שקופה ומגניבה. מגיע עם הקייס המקורי חדש באריזה', מנה את יתרונותיו".

על פי הדיווח, בשנת 2017 גם ב"ידיעות אחרונות" פורסם שבנו של נתניהו מוכר פריטים שונים ביד 2. כמו כן, לשכת נתניהו אישרה בעבר שברשותה "חולצת כדורגל" שראש הממשלה נתניהו נדרש להחזיר.

יאיר נתניהו הכחיש את הדברים ומסר בתגובה לאתר: "נמאס מהרדיפה המטורללת והצבועה של התקשורת אחרי משפחת נתניהו. על חולצה פשוטה שוועדת המתנות קבעה שהיא 'פעוטת ערך' בשווי של פחות מ- 300 ש"ח אתם תרדפו את משפחת נתניהו עד הגיהנום וחזרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי