נפרדה מהכוכב והעלתה תמונת עירום ששברה את הרשת

קנדל ג'נר | צילום: אינסטגרם

לאחר שלא רצתה להתחתן וסיימה את מערכת היחסים המתוקשרת עם השחקן המפורסם בתום שנתיים, היא העלתה תמונה ללא בגדים וזכתה לכתשעה מיליון לייקים. בינתיים, הפוסט לא הוסר על ידי אינסטגרם

(גודל טקסט)

לאחר הפרידה המתוקשרת משחקן ה-NBA דווין בוקר, שהיה בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות והגיעה כזכור על רקע אי הרצון שלה להתחתן, קנדל ג'נר עשתה שינוי מוחלט בחשבון האינסטגרם שלה הפופולרי שלה, שאחריו עוקבים לא פחות מ-245 מיליון אנשים. כעת, לאחר שמחקה את התמונות עם שחקן פיניקס, ג'נר בחרה לעלות תמונה פרובוקטיבית במיוחד שניפצה שיאים.

קנדל, אחותה הקטנה של קים קרדשיאן, החליטה לוותר על בגדי הים ושיתפה תמונה בעירום מלא, כשהיא שוכבת על מיטת שיזוף ומשתזפת בשמש החמה של לוס אנג'לס. למרות שתוכן מהסוג הזה אסור לפרסום על פי החוקים של אינסטגרם וכוכבות רבות נחסמו בעבר כשפירסמו תמונות פחות פרובוקטיביות משלה, כנראה שכשאת דוגמנית בקנה מידה כמו קני והמשפחה שלך היא אולי הכי מפורסמת ועשירה בעולם, יש מצב שאת יכולה מסתבר לעשות מה שאת רוצה. 

החזה של בת ה-26 מצונזר בתמונה אך הישבן ממש לא – והיא שברה את כל שיאי הלייקים והתגובות הודות לתמונה הנבחרת. כמעט תשעה מיליון איש לחצו על הלב ולמעלה מ-90 אלף הגיבו שזה שיא גדול אפילו בשבילה. כזכור, עד לפני רגע היא והכדורסלן האקס היו בלתי נפרדים אבל ברגע שמערכת היחסים הייתה אמורה לעלות שלב, היא החליטה שזה עדיין לא הזמן הנכון עבורה. את הזמן שהתפנה לה מאז הפרידה ממלאה ג'נר למד החברים הטובים והחבר הכי טוב בעולם, כלב הציד שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי