צפו: האוהדים פרצו לחדר וזרקו את המאמן ממסיבת העיתונאים להצגתו

play
אלברט ריירה | אימג'בנק GettyImages, BSR
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7 05:31

שחקן העבר הספרדי אלברט ריירה מונה למאמן אולימפיה לובליאנה, חברי ארגון האולטראס הביעו את זעמם על המהלך וגרמו לאירוע יוצא דופן

(גודל טקסט)

אלברט ריירה, קשר העבר שבשיאו נרכש על ידי ליברפול, לא חשב שכך הוא יתקבל בסלובניה. הספרדי בן ה-40, עוזר מאמן גלאטסראיי בשנתיים האחרונות, מונה היום (שני) למאמן אולימפיה לובליאנה וזמן קצר לאחר מכן התייצב למסיבת עיתונאים להצגתו. הוא לא ציפה שהוא ימצא את עצמו מגורש ממנה על ידי האוהדים.

אולימפיה לובליאנה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי והיא תחל את דרכה באירופה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, תוצאות שהשביעו את רצונם של האוהדים. למרות זאת, הוחלט לבצע שינוי על הקווים ולהחליף את המאמן רוברט פרוסינצ'קי – וכעת באולימפיה לובליאנה נדהמו לגלות עד כמה מדובר במהלך שארגון האולטראס מסרב לקבלו.

ריירה שילם את מחיר ההחלטה כאשר היום הגיע למסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד ותוך דקות ספורות ראה כיצד עשרות אוהדים מתפרצים לחדר ומטיחים בו קללות ועלבונות עד שלא נותרה לו ברירה אלא לעזוב את החדר ולוותר על מסיבת העיתונאים להצגתו. זה היה אמור להיות יום מרגש עבורו, הראשון שלו כמאמן ראשי, אולם הסתיים בבריחה מהאוהדים הזועמים.

יש לציין שלחברי האולטראס של אולימפיה לובליאנה אין טענות נגד ריירה, אלא הזעם מופנה לעבר ראשי המועדון שהובילו לגירעון כלכלי חמור. על פי הפרסומים בסלובניה, רבים משחקני הקבוצה לא קיבלו את שכרם בחמשת החודשים האחרונים.