אל תחמיצו: "החמצת העשור בעולם" מגיעה מהליגה הקנדית

play
איך זה לא נכנס?! | צילום מסך, אתר הליגה הקנדית
אל תפספסו: "החמצת העשור" מגיעה מהליגה הקנדית 00:43

וויליאם אקיו מקבוצת ואלור לא רק "גנב" לחברו שער ודאי, אלא הצליח לא להבקיע ממקום שפשוט בלתי אפשרי לפספס ממנו. צפו ברגע ביזארי שלא יישכח זמן רב

(גודל טקסט)

תופעה ידועה ומוכרת היא שכדורגלנים לעתים מוציאים תסכול ובועטים בכדור בעוצמה ממש כשהוא על קו השער. חשבנו שזה תמיד מסתיים עם כדור ברשת, כי בכל זאת, צריך להודות שקשה לא להבקיע מכדור שנמצא על קו השער וממש במרכזו, אבל הלילה (בין ראשון לשני) הגיעה ההוכחה מקנדה שאולי לפעמים עדיף לוותר ולתת לכדור להתגלגל פנימה – גם אם לא ייזקף לזכותך שער נוסף לרזומה.

המקרה הביזארי למדי מגיע מהמשחק בין ואלור ל-HFX וונדרס במסגרת הליגה הקנדית. ואלור ניצחה 0:1 משער דרמטי בדקות הסיום, עקפה בטבלה את יריבתה במפגש ועלתה למקום החמישי, אבל הסיפור שכל העולם מדבר עליו התרחש עם תחילת הדקה ה-18 ואנחנו יותר מאשר ממליצים לכם לצפות באירוע בנגן הווידאו בראש העמוד ולא לפספס רגע שיהיה קשה לשכוח אותו ושברשתות החברתיות כבר הגדירו בתור "החמצת העשור".

וויליאם אקיו, אחראי להחמצת השנה בעולם מגיעה מהליגה הקנדית?
איך זה לא נכנס?! | צילום מסך, אתר הליגה הקנדית

התקפה נהדרת של ואלור הסתיימה בבעיטה מקרוב של אלסנדרו ריג'י, שראה את הכדור מתגלגל לשער מבלי שיש מי שימנע ממנו להיכנס, אלא שאז הגיח וויליאם אקיו, שחקן ההתקפה מדרום סודאן שממש מקו השער בעט בכדור והיה משוכנע שהוא יחגוג את שער והשלישי העונה, אבל במקום זאת, לתדהמת כל השחקנים, אנשי הקבוצות והצופים באצטדיון – ראה שהוא לא רק "גנב" שער לחברו, אלא מנע מקבוצתו יתרון מוקדם כשהצליח לבעוט החוצה מזווית אפס! בהחלט גם ניתן לתהות אם הכדור לא עבר את קו השער, אולם טכנולוגית קו השער לא קיימת בליגה הקנדית והשער לא אושר.

קפטן ואלור, דריל פורדיס, התייצב מול המצלמות כדי להגן על אקיו: "לכולנו יש ימים טובים ורעים. אסור לזכור שמדובר באחד השחקנים הטובים, שעובד קשה כל הזמן ואחד האנשים הכי אמיתיים וטובים ששיחקתי איתם".