"זה נהיה כמו כדור שלג, תחושה לא נעימה": מה קרה בין מאור לאסי בוזגלו?

מאור בוזגלו | ניב אהרונסון

האחים וכדורגלני העבר השיקו משקה אנרגיה חדש ויצאו לדרך עסקית משותפת. לרגל המאורע החגיגי, מאור סיפר למדור על משקעי העבר: "הנתק נבע מדברים שהצטברו, לא תיארנו לעצמנו שנשתף פעולה"

(גודל טקסט)

משפחת בוזגלו לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. אחרי שבשבוע שאוהד בוזגלו כיכב בכותרות ועורר סערה כשהצהיר שהוא "מאוהב בשתי נשים", כעת הגיע תורם של האחים אסי ומאור לתפוס את אור הזרקורים. לשניהם עסקים משלהם, אך הפעם הם החליטו לראשונה לשתף פעולה ולתת פייט לרד בול ו-XL עם משקה אנרגיה חדש שהשיקו ונקרא "CO-CO".

‏מדובר במשקה אנרגיה אלגנטי וטעים שפונה לקהל צעיר ומבוגר יחדיו. המשקה מגיע בגרסת BLACK ו-LIGHT דלת הקלוריות (7קלוריות בלבד) ובעיקר יפה לראות שהמותג מזדהה עם כולם ללא שוני בין דת, גזע ומין, וגם מקדם ספורט, לייף סטייל ופונה לכל האוכלוסיות שזקוקות לאנרגיה. "נתקלנו במוצר באיזו פגישה והתלהבנו. אהבנו שזה שחור ולבן וככה יש ייצוג לכולם כולל כולם", סיפר מאור למדור והוסיף: "אני מרגיש שבכל מקום נתקלים בחרמות, באנשים שמרשים לעצמם להגיד כל דבר ללא פילטרים, וזו הזדמנות לייצר משהו אחר וטוב יותר עם מסר ברור: כולנו אותו הדבר, צריך להתרכז באנרגיות טובות". 

אתמול בפוסט כתבתם שהספקתם לעבור הכל, כולל לריב ולהתנתק. מה גרם לנתק ביניכם? "אני לא יכול להצביע על משהו אחד. הנתק נבע מכל מיני דברים שהצטברו. כמו שבמערכת יחסים יש אחד שיותר מדבר, אחד שפחות משתף ואז נוצר ריחוק. זה חשב שהשני לא מפרגן וזה חשב שכן, וזה נהיה כמו כדור שלג. מעבר לנתק הייתה תחושה לא נעימה שהובילה לריחוק גדול עם כולם והבנו שאנחנו הבסיס. הסדנה שעברנו 'בבוזגלוס 7' שתצא בקרוב גרמה לנו לשתף כל אחד מה מפריע לו אצל השני וככה הבנו מה עובר עליי ועליו ושיתפנו אחד את השני. היו שם דברים שנאמרו שמעולם לא נאמרו לפני, זה היה חשוף, רגשי ומטורף. כמו כל מערכת יחסים בחיים, גם את שלנו היה צריך לטפח ולא עשינו את זה ולכן התרחקנו. 

"ברגע שדיברנו על זה בצורה אמיתית וכנה, היה יותר קל לטפל בדברים. היום אנחנו אחרי, ממש משתדלים לטפח את הקשר ולכן העשייה המשותפת שלנו עכשיו זה משהו שלא תיארנו לעצמנו שיקרה אבל זה פשוט קרה וזה הרגיש נכון וטבעי. אנחנו נשתדל שזה לא יקרה יותר, היום אנחנו הרבה יותר מבינים אחד את השני ומחוברים וזה היה שיעור חשוב מאד שקיבלנו".

אוהד בוזגלו, אסי בוזגלו, מאור בוזגלו, אלמוג בוזגלו, יעקב בוזגלו
אוהד בוזגלו, אסי בוזגלו, מאור בוזגלו, אלמוג בוזגלו, יעקב בוזגלו | אור גפן

ואיך העבודה המשותפת? כיף לנו ביחד תמיד והחבר'ה שאיתנו הם אנשים מאוד מוכשרים, וכדי להצליח צריך סביבך אנשים עם המון תשוקה. יצרנו לעצמנו תלכיד מוצלח של אנשים שאיתנו, וכולנו רוצים לשנות ולהעביר מסרים". 

למה דווקא משקה אנרגיה? "כי זה התחבר לשלב שאני באופן אישי נמצא בו בחיים, שמשלב בין לייף סטייל לספורט, עולם של מסיבות וחיי לילה, והחיבור עם אסי מאוד מאזן. אסי בונה את עצמו כאיש עסקים וכמרצה בהרצאה שלו לבני נוער וחברות "אסטרטגיה מנצחת. אני, בתור יזם שיש לו מספר פרוייקטים בתחום הספורט גם, התחברתי למוצר הזה מעבר לזה שהוא נראה מדהים יש לו טעם נדיר, זה בדיוק מה שמתאים לי, גם לנראות ובעיקר למסרים שאפשר להעביר באמצעותו". 

איך אלמוג ואוהד הגיבו לעובדה שאתם עושים משהו רק שניכם? "מאוד פירגנו, שלחו הודעות ושיתפו בנכסים הדיגיטליים שלהם. החיבור תמיד היה ביני לבין אסי עם הרבה פירגון, ככה שזה לא מפתיע. תמיד היינו משפחה מאוחדת ובפרט ארבעת האחים. כמובן שלא הכל מושלם אבל יש לנו קשר מאוד מיוחד".  

מאור בוזגלו, אסי בוזגלו
מאור בוזגלו, אסי בוזגלו | דור אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי