מה גרם לשונית חמד לפרוץ בבכי ביציע החוץ בסמי עופר?

play שונית חמד בסמי עופר
שונית חמד בסמי עופר | מסך, אינסטגרם
חמד בישל וכבש את הפנדל המכריע, ב"ש שוב חגגה תואר על חשבון מכבי חיפה 05:18

אשתו של תומר חמד, שהכריע את "אלוף האלופים" והעניק להפועל באר שבע תואר על חשבון מכבי חיפה, תיעדה, התרגשה ("אחד הרגעים המיוחדים בקריירה") ולא שכחה להרים לבעלי הקבוצה אלונה ברקת

(גודל טקסט)

תומר חמד חזר לכדורגל הישראלי בסערה. החלוץ ששב לארץ אחרי יותר מעשור, בישל והבקיע את הפנדל המכריע שסידר להפועל באר שבע ניצחון וזכייה בתואר "אלוף האלופים" על חשבון קבוצת נעוריו, מכבי חיפה. מי שעדיין בטירוף מהקאמבק של הכדורגלן והיכולת הנהדרת שהציג אתמול, היא אשתו שונית חמד שבחרה לצפות בהתמודדות מיציע החוץ בסמי עופר וחגגה את הרגע המרגש.

אשת הכדורגלן הגיעה לאצטדיון עם בתם הבכורה, מיה, וחברתה הטובה נירית, ולא הייתה יכולה לדמיין לעצמה התחלה מוצלחת יותר במדים החדשים של בעלה, שזכה עם החברים החדשים לקבוצה בתואר ראשון. שונית כבר הפכה לשגרירה של המועדון הדרומי בפני 101 אלף העוקבים האדוקים שלה, שהתרגשו ביחד איתה בהנפת הגביע. "אחד הרגעים היותר מיוחדים בקריירה שלנו. כל כך גאה בך, גיבור שלנו. זה יום בלתי נשכח", כתבה על גבי הסרטון בו חמד כבש את הפנדל.

שונית חמד בסמי עופר
שונית חמד בסמי עופר | מסך, אינסטגרם

"אני מתרגשת כאילו זה המשחק ראשון בקריירה"' המשיכה לחלוק עם העוקבים את התחושות, צילמה את האווירה המטורפת ותפסה גם את המובים של הבועט שלה במגרש. בסיום, שונית כבר לא הצליחה לעצור את הדמעות וביחד עם מיה בכתה מרוב אושר כל הדרך למטה אל כוכב הערב, אבא תומר. החצי השני של חמד לא שכחה לפרגן גם לאישה הכי חזקה בכדורגל הישראלי, הבעלים של הפועל ב"ש אלונה ברקת, ברגעים המאושרים על כר הדשא, תייגה אותה וכתבה "בהחלט מגיע" למי שכבר שנים משקיעה במועדון".

אפרופו קאמבק, עוד לפני האושר והשמחה על התואר, שונית שיתפה בסוף השבוע האחרון תמונה שלה בביקיני חודש בלבד אחרי לידה בתם הרביעית. מכירים את המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים"? אז זה בדיוק המקרה, אחרת אין הסבר הגיוני לתופעת הטבע הזאת שנקראת שונית חמד. איזה כיף שהזוג הזה חזר לישראל וכמה כיף להתחיל את המסע בדרום ברגל ימין.  

הסטורי של שונית חמד
הסטורי של שונית חמד | מסך, אינסטגרם
הסטורי של שונית חמד
image1 (60) |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי