אוהד בוזגלו מודה שנשבר לו הלב: "זה הדבר האחרון שחשבתי שיקרה"

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

לאחר שמאמן הכדורגל הצהיר כי הוא מאוהב בשתי נשים, אחת מהן נפרדה ממנו והצהירה באינסטגרם שהיא "רוצה רק שקט". השורד לשעבר מיהר להגיב והבהיר: "אני אוהב אותה לנצח ורוצה שתהיה מאושרת"

(גודל טקסט)

אחרי שאוהד בוזגלו הצהיר שהוא מאוהב בשתי נשים, אלכסה נפרדה ממנו בפוסט באינסטגרם שבו היא כתבה: "חבריי היקרים אני מבקשת מכם לא לשלוח לי תמונות/פוסטים/כתבות/ וכל דבר שקשור לנושא המדובר. אני יצאתי מהמשוואה הזאת לפני שבועיים. אני לא מעוניינת לראות, לשמוע או לדון בזה. מודה לכם על הדאגה לבריאות הנפש שלי, אני צריכה רק שקט". 

בוזגלו שיתף סרטון שלו ושל אלכסה והגיב בהרחבה על ההחלטה שלה להיפרד: "לפני חודש וחצי אני ומריה התאהבנו כשבילינו באילת. במשך חודש ויותר אלכסה הייתה חלק מהסיטואציה בצורה מלאה וידעה ממני בדיוק מה אני מרגיש למריה ואליה. ניסינו למצוא דרך שנוכל להמשיך להיות ביחד. מהיום שהעליתי את הפוסט המדובר אלכסה החליטה לקחת צעד אחורה ולהתרחק. אני מאד מכבד אותה ואת רצונה. מלכתחילה אמרתי שאין לדעת מה יוליד יום והאם זה יסתדר וכך אני אומר גם היום. אני אוהב שתי נשים והן אותי, נקודה. לא אמרתי שאנחנו חיים באושר ועושר עד עצם היום ההוא. יש כאן רגשות ואנשים ונמצא את הדרך להתסדר לכאן או לכאן". 

בוזגלו המשיך לשתף בתחושות ואף הודה שהצעד שלה שבר לו את הלב: "אלכסה ביקשה שקט ולמעשה יצאה מהמשוואה באופן רשמי. בימים האחרונים התנהלתי איתה בניסיון לשמור על האהבה הגדולה איתה ולהמשיך את הביחד במיוחד שהיה לנו במשך שלוש שנים. תמיד דיברנו על להיות לנצח. דיברנו על ילדים משותפים והיא הכילה את העובדה שאני לא מתחייב רק לה, הייתה לנו שקיפות מלאה. רצה הגורל והתאהבתי במריה, אלכסה לקחה את זה מאד קשה. אני אוהב אותה לנצח ורוצה שהיא תהיה מאושרת גם אם זה במחיר של לב שבור עבורי. זה הדבר האחרון שחשבתי שיקרה".

סוף הסיפור? אוהד ואלכסה
סוף הסיפור? אוהד ואלכסה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי