יחתים את איקרדי? מקסי לופס הפך להיות הבעלים של בירמינגהאם

play
שחקן אודינזה, מקסי לופס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7 05:15

כדורגלן העבר (38) שזכור גם בעקבות הבגידה של אשתו עם שחקן פריז, רכש את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ יחד עם איש עסקים מקומי. יהיה הבעלים הארגנטינאי הראשון של קבוצה מאנגליה

(גודל טקסט)

מקסי לופס, זוכרים? החלוץ הארגנטינאי עשה קריירה ארוכה במיוחד באיטליה ושיחק גם בברצלונה, אך זכור בעקבות פרשת הבגידה של וונדה נארה אשתו לשעבר, שעזבה אותו והתחתנה עם מאורו איקרדי החלוץ הארגנטינאי שמשחק היום בפריז סן ז'רמן.

היום מתברר שלופס הפך להיות הבעלים החדש של.. בירמינגהאם סיטי מליגת המשנה באנגליה. לופס יהיה הבעלים הארגנטינאי הראשון של קבוצה אנגלית ולפי הדיווח הוא חבר לאיש העסקים והאוהד פול ריצ'ארדסון והשניים כבר הפקידו פיקדון בסך 1.5 מיליון ליש"ט כדי להבטיח את הרכישה ובסך הכול הם ישלמו 36.6 מיליון בתשלומים במשך שנתיים, כאשר ההתאחדות האנגלית כבר אישרה את העסקה הזו.

מקסי לופס טורינו
משחקן לבעלים. מקסי לופס | אימג'בנק GettyImages

לופס בן ה-38 בלבד גדל בריבר פלייט והקבוצה הראשונה שלו באירופה הייתה ברצלונה, שם הוא לא ממש הצליח ועבר בהשאלה למאיורקה. ב-2010 הוא חתם בקטאניה ומאז הוא שיחק בעיקר באיטליה, כולל 11 הופעות במילאן ב-2012. לופס שיחק בנבחרות הצעירות של ארגנטינה, אך לא זכה לשחק בבוגרים. בירמינגהאם חוותה עונה רעה מאוד בצ'מפיונשיפ אשתקד וכמעט ירדה לליגה השלישית, אך סיימה במקום ה-20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי