יפים ונכונים: בתו של יוסי אבוקסיס בזוגיות עם שחקן מכבי תל אביב

יוסי אבוקסיס לצד בתו
יוסי אבוקסיס לצד בתו | מסך, אינסטגרם

כמו באנגליה: אגם אבוקסיס בת ה-18 מנהלת מערכת יחסים עם אחד משחקני היריבה המושבעת של אביה. לירון שרון עם הפרטים על סיפור האהבה שכובש את הרשת

(גודל טקסט)

זוכרים את סיפור האהבה בין דלה עלי ובתו של פפ גווארדיולה? אז מסתבר שגם לנו בישראל יש אחד כזה, ממש כאן בליגת העל, אז תגידו מברוק. מסתבר שלמאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, יש בת מהממת שהתאהבה בכדורגלן שמשחק ביריבה המושבעת של אביה. קוראים לה אגם אבוקסיס, בת 18, והיא צמודה חזק לגיא מזרחי, המגן הימני בן ה-21 של הצהובים, שכזכור חזר הקיץ מהשאלה בעירוני קריית שמונה אחרי שסיים עונת בכורה מוצלחת מאוד בליגת העל.

אגם אבוקסיס, גיא מזרחי
אגם אבוקסיס, גיא מזרחי | מסך אינסטגרם

בזמן שעתידו המקצועי עדיין לא ידוע וטרם הוחלט האם הצהובים ישאילו אותו או שהוא יישאר בקבוצה בה גדל, החיים האישיים שלו נראים יציבים בהחלט. כבר למעלה משנתיים שמזרחי ובתו של המאמן בזוגיות, מטיילים להם סביב העולם בחופשות פוטוגניות וכובשים את הרשתות החברתיות עם תמונות משותפות שזוכות להרבה פירגון ואהדה מהעוקבים באינסטגרם. בפגרה האחרונה, כמו רוב הכדורגלנים ונשותיהם, גם הזוג הצעיר נפש במיקונוס, היעד החם של הקיץ. 

המאמן הבכיר בן ה-51, נשויכידוע לאהבת נעוריו, שמרית, ואגם היא האמצעית מבין שלוש בנותיהם של הזוג אבוקסיס. לוטן, בת 22, מצטיינת דיקן במסגרת הלימודים האקדמיים בפקולטה להנדסה של אוניברסיטאת ת"א, והקטנה היא תלמידה בבית ספר יסודי. בחזרה לאגם: בשבוע שעבר סיימה את לימודי התיכון, חגגה את המאורע המרגש בנשף סיום הלימודים ושיתפה פוסט עם השמלה המוזהבת שלבשה. "המלכה", כך הגיב בן הזוג שלה שפירגן על הלוק. אנחנו מקווים שלא משנה איפה ישחק מזרחי, נזכה לראות אותה מגיעה לפרגן למכביסט שלה ביציעים. 

אגם אבוקסיס, גיא מזרחי
אגם אבוקסיס, גיא מזרחי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי