להפתעת כולם: כוכב בית"ר ירושלים וזוגתו נפרדו

קים בן דוד | צילום מסך, אינסטגרם

אחרי כמעט חמש שנים של זוגיות פוטוגנית, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה מהבירה שינה סטטוס ל"רווק". עם זאת, השניים עוד לא מחקו את התמונות המשותפות ועדיין עוקבים אחד אחרי השנייה, ככה שעושה רושם שהכל עוד פתוח

(גודל טקסט)

השבוע החדש נפתח בקול תרועה, לנוכח כוכבי הכדורגל הרבים שהגיעו לישראל וביניהם ליאו מסי, ניימאר, הארי קיין ויונג מין סון, אך למרבה הצער, למדור יש חדשו פחות טובות. אביאל זרגרי, הכוכב הצעיר של בית"ר ירושלים, ובת זוגו קים בן דוד – כבר לא. אחרי כמעט חמש שנים שהם ניהלו זוגיות פוטוגנית, השניים החליטו להיפרד לפני כשבועיים. מקורבים לזוג מספרים ש"הכל לטובה" ושזה כנראה היה צריך לקרות בטיימינג הזה בדיוק.

בעוד שבועיים קים תחגוג את יום הולדתה ה-20, וכרגע מסתמן שהחיילת היפה תשתחרר מצה"ל בתחילת השנה האזרחית הקרובה בסטטוס החדש: רווקה. המדור עדיין מעכל את הבשורה ואת העובדה שלא נזכה לראות אותה השנה מגיעה לעודד את הבית"ריסט, אך רק נסייג ונדגיש שהכל פתוח. הכדורגלן והחיילת עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה ולא הסירו את התמונות המשותפות, כפי שרואים אצל זוגות שנפרדים ברוב המקרים, ככה שעוד לא אבדה תקוותינו. כזכור, בתחילת העונה שעברה סיפרנו לכם שהשניים הכירו דרך חברים משותפים עוד בימי חטיבת הביניים.

האקסית הטרייה היא אהבת נעוריו של זרגרי, וכשהיא לא משרתת בחיל האוויר בתפקיד רל"שית של מפקד הבסיס, היא כבר מתכננת את העתיד שלה ולומדת תפירה ועיצוב אופנה בשנקר, וכבר מתכננת את הטיול הגדול אחרי השחרור. בעבר קים חשפה בפנינו שזרגרי חולה על קטשופ ומכור לשנ"צים, ואנחנו רק נקווה שאולי יחליטו השניים לחזור ולקיים את מסורת מנוחת אחר הצהריים יחדיו. עד אז, נמשיך להתגעגע.

זרגרי וקים כבר לא | צילום מסך, אינסטגרם
התמונות המשותפות עוד לא נמחקו | צילום מסך, אינסטגרם
כנראה שהיא תשתחרר מצה"ל רווקה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי