גרושתו של אלון מזרחי חשפה את בן הזוג החדש

ורד מזרחי | אור גפן

אחרי 28 שנות נישואין לחלוץ העבר שידוע גם בתור "האווירון", ורד התייצבה לחתונה מתוקשרת ושם השיקה את בן זוגה החדש - שגם הוא בכלל לא זר לעולם הספורט

(גודל טקסט)

סאן מזרחי היא אחת הדוגמניות המבוקשות והלוהטות כיום במדינת ישראל, כשהיא רק בת 24. סיפרנו לכם לא פעם על הישיגיה המרשימים של בתם של שחקן העבר המעוטר אלון מזרחי וגרושתו ורד, ובזמן שהיא מככבת על מסלולי תצוגות האופנה הכי נחשקים באירופה, כעת הגיע תורה של אמא ורד לתפוס את אור הזרקורים – כאשר השיקה את בן הזוג החדש. 

בסוף השבוע האחרון איש העסקים והבעלים של "ישראל בידור", שלמה סער וזוגתו קורל מסיקה נישאו זה לזו בחתונה חגיגית ב"כוכב הים" בקיסריה, בהפקתו של המפיק סטיב בר. על החלק האומנותי הופקדו הזמר שלומי שבת שהכניס אותם לחופה, כשמאות המוזמנים נהנו גם מהופעות של עדן חסון וקובי פרץ. בין האורחים שהגיעו לחגוג בחתונה והתמנגלו עם נועה קירל ועוד עשרות סלבס מהביצה המקומית, איתרנו את גברת מזרחי ובן הזוג שלה, דרור מילר.

הופעה ראשונה יחד באירוע מתוקשר | אור גפן
ורד מזרחי ודרור מילר | אור גפן

לפני קצת יותר משנתיים ורד נפרדה סופית מאהבת נעוריה ואבי שלושת ילדיה, ובכך התחילה פרק חדש בחייה, אחרי 28 שנות נישואין לאלון מזרחי, מי שידוע עד היום בכינוי "האווירון". כיום, כשהיא בת 47, ורד מטפחת זוגיות עם מילר (52) שלו ילדה בת 21 , וילד בן 16 וחצי.

עולם הספורט לא זר לבן הזוג החדש של אשת הכדורגלן לשעבר, כי מילר ניהל בעבר את המותג של חברת הספורט "דיאדורה" אצל האחים מוליוב וכעת הוא עובד במותג ג'יבובה. ורד ודרור הכירו דרך חברה משותפת ששידכה ביניהם באירוע ומשם הכל קרה. החתונה המסוקרת הייתה האירוע הראשון המתוקשר שלהם יחד. 

גם הם הגיעו לשמח חתן וכלה. עמוס לוזון ואירית רחמים | אור גפן
ורד מזרחי ודרור מילר | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי