חולשה לישראליות: ניימאר שוב חגג בתל אביב עם 3 דוגמניות

play
ניימאר לצד ספיר קשתי | מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם, רויטרס
סילבן אדמס מברך את שחקני פריז סן ז'רמן 03:33

הכוכב הברזילאי ושחקני פריז סן ז'רמן בילו במועדון בתל אביב עם שלוש דוגמניות מקומיות, שנדרשו לא לצלם את האירוע. העבר מוכיח: ניימאר מחבב את הישראליות

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן כבר סיימה את הביקור שלה בישראל, אחרי שניצחה באצטדיון בלומפילד ביום ראשון 0:4 את נאנט במסגרת הסופר קאפ הצרפתי, וכעת מתברר שהראש של השחקנים לא היה רק בכדורגל.

על פי דיווח ב"ערב טוב עם גיא פינס", ניימאר ומספר שחקנים מהאלופה הצרפתית בילו במועדון לילה בתל אביב עם מספר דוגמניות ישראליות. "השחקנים המשיכו למועדון בתל אביב", נמסר, "הם סגרו מתחם מאובטח, חסמו כל אפשרות לצילום, ודרשו מהמאבטחים לקחת את הטלפון מכל מי שנכנס למתחם".

שחקן פריזן סן ז'רמן ניימאר חוגג שער
נהנה על המגרש, וגם אחרי שהמשחק נגמר. ניימאר | ברני ארדוב
עדן פינס
גם ניימאר שמע על כוכבת האינסטגרם. פינס | צילום מסך, אינסטגרם
אלין כהן
המאבטחים לקחו את הטלפונים. כהן | יח"צ – חד פעמי, גלר הפקות

במקום שהו שלוש דוגמניות ישראליות: עדן פינס, ספיר קשתי ואלין כהן. יש לציין כי בעבר ניימאר ופינס כבר היו בקשר חברי, נפגשו בעבר, וביום ראשון הוא שיתף בסטורי תמונה שלה מצלמת אותו מהיציע. עבור ניימאר זו הייתה הזדמנות לפגוש "חי" את קשתי, שגם אחריה הוא עוקב באינסטגרם וערך עמה כמה שיחות אונליין בעבר.

ניימאר לצד עדן פינס
לא פגישה ראשונה שלהם. פינס וניימאר | אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של עדן פינס

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שבה ניימאר מגלה חיבה מיוחדת לישראליות: בעבר הוא הצטלם גם עם נטע אלחמיסטר, והקליט סרטון שבו הוא אומר לבר זומר בעברית שהוא "אוהב אותה". אחרי הניצחון של פ.ס.ז', ניימאר אמר על הביקור בארץ: "ממש כיף פה בישראל, אהבתי את מזג האוויר".

ליאו מסי, כמובן, לא הצטרך לחבריו בבילוי במועדון התל אביבי, ונשאר בבית המלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי