"וונדה איקרדי בזוגיות עם שחקן כדורגל שהוא לא בעלה. היא מכורה"

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי ההקלטה שחשפה כי היא רוצה להתגרש מבעלה מאורו איקרדי, בארגנטינה טוענים שהסוכנת הפרובוקטיבית "מתנחמת בזרעותיו של גבר אחר כבר מספר חודשים". לירון שרון עם הפרטים המלאים מהטלנובלה

(גודל טקסט)

אחרי ההקלטה שדלפה לתקשורת ובה וונדה איקרדי הצהירה שהיא רוצה להתגרש מבעלה מאורו איקרדי, בארגנטינה פרסמו כי היא אישרה שהיא נסעה לארץ מולדתה כדי להיפרד סופית מהכדורגלן, אך כעת נחשף פרט חדש שטרף את הקלפים: אם הבגידה של מאורו עם השחקנית צ'יינה סוארס לא הספיקה לכם, מסתבר שוונדה יוצאת כבר כמה חודשים עם כדורגלן אחר. 

העיתונאי לוקאס ברטרו הפתיע את כל משתתפי התוכנית 'A la tarde' כשהכריז בקול תרועה רמה שוונדה בוגדת בבעלה בכל אחת מהנסיעות שערכה לארגנטינה בחצי שנה האחרונה. "כבר כמה חודשים שוונדה נארה איקרדי מתנחמת בזרועותיו של שחקן כדורגל אחר", טען. "אנחנו מדברים על רומן שקורה כבר מספר חודשים. בכל הנסיעות הספונטניות שעשתה וונדה לארגנטינה כדי לפתוח חנויות או לקדם את מותגי הקוסמטיקה שלה, הם נפגשו", הימם את כל מי שישב באולפן. 

"אנחנו מדברים על כדורגלן ששיחק בכמה מועדונים בארגנטינה והפך לאיש סוד שלה בדיוק כמו ששימש מאורו כשהנישואים שלה ושל מקסי לופז עלו על שרטון בזמנו", המשיך ברטרו שהאשים את הארגנטינאית בכך שהיא "מכורה לכדורגלנים באופן סיסטמטי". לדבריו, הוא יודע בדיוק מי הוא השחקן, יש לו את כל הפרטים שלו וגם את פרופיל האינסטגרם שלו. הוא לא חשף את זהותו אבל נידב כמה פרטים: "הגבר הזה צעיר ממנה ואין לו שום קשר למאורו". אז האם זו הסיבה שוונדה רוצה להתגרש מבעלה? האם היא התאהבה בפעם השלישית בחייה בכדורגלן? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי