מראדונה, מג'יק, רודמן, קסאנו ועוד: הספורטאים שטענו ששכבו עם הכי הרבה נשים

play
דייגו מראדונה בשייט בקובה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 10.8 05:09

מתאבק העבר וירג'יל טען השבוע כי שכב עם מיליון נשים, אבל הוא ממש לא הספורטאי הראשון שמתרברב כך. ווילט צ'מברליין מוביל את הרשימה שלנו, אבל הוא לא לבד: מהשחקן שבילה עם 3-4 נשים ביום, עד זה ששכב עם 90 נשים בחודש

(גודל טקסט)

לפני מספר ימים סיפרנו לכם כאן על וירג'יל, שטען כי שכב עם מיליון נשים, לא פחות ולא יותר, לאורך הקריירה שלו. קצת קשה להאמין למספרים הללו, אבל מתאבק העבר הוא לא הספורטאי הראשון (וככל הנראה גם לא האחרון) שמתרברב בכמות הסקס שקיים בחייו. הנה עוד כמה כאלה:

ווילט צ'מברליין – 20 אלף נשים

כוכב ה-NBA לשעבר היה איש של מספרים. אגב, אם עושים חשבון, ומניחים שאת הסקס הראשון שלו קיים בגיל 15, הרי שזה אומר שלאחר מכן צ'מברליין היה צריך לשכב עם 1.4 נשים מדי יום כדי להגיע למספר המדובר. "אני לא מתרברב", טען בעבר, "מבחינתי זה לא היה כיבוש או משהו כזה. העניין היה להראות שסקס הוא חלק גדול מחיי, כפי שכדורסל היה חלק גדול מחיי".

ריק פלייר – 10,000 נשים

עוד מתאבק עבר וחובב נשים ידוע. לאחרונה, פלייר אישר את הכמות הזו, בה התרברב בעבר: "אמרתי אמת, אבל אני מרגיש קצת רע לגבי זה. כן, 10,000 נשים. הלוואי שלא הייתי אומר את זה, בגלל הנכדים שלי".

דייגו מראדונה – 8,000 נשים

כך טען הנהג של "דייגיטו", שהכיר אותו היטב. "לא הייתי קדוש", הודה אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, "היו סביבי נשים יפות. כל כך הרבה נשים יפות!"

דייגו מראדונה במונדיאל 1986
חי על הקצה. מראדונה | אימג'בנק GettyImages

למאר אודום – 2,000 נשים

שחקן ה-NBA לשעבר, שהיה מעורב בשלל תקריות מחוץ לפרקט, טען כי היה מכור לסקס – התמכרות שגרמה לגירושים שלו מקלואי קרדשיאן.

למאר אודום, קורטני קרדשיאן
מערכת יחסים לא פשוטה. למאר אודום וקורטני קרדשיאן | אימג'בנק GettyImages

דניס רודמן – 2,000 נשים

אחד השחקנים המיוחדים שידעה ליגת הכדורסל האמריקאית טען כי שכב "לפחות" עם 2,000 נשים. לטענתו, 500 מהן רק רצו את הכסף שלו.

דניס רודמן
מהשחקנים הצבעוניים בתולדות ה-NBA. רודמן | GettyImages

דרק ג'יטר – לפחות 1,000 נשים

למה "לפחות"? כי כוכב הבייסבול לשעבר טען כי איבד ספירה מרוב ששכב עם כל כך הרבה נשים. לאורך השנים היה מעורב במערכות יחסים עם שלל נשים מפורסמות, ביניהן מריה קארי, ג'סיקה ביל, ג'ורדנה ברוסטר ואחרות.

דריל דוקינס – 1,000 נשים

עוד נציגות לליגת ה-NBA ברשימה. "נשים התחילו עם כל שחקן בקבוצות שלנו, לא משנה אם היינו נשואים או לא", סיפר. "זה גם לא היה משנה האם היית הכוכב של הקבוצה, או אפילו האם נראית טוב או לא. אם לא רציתי אישה מסוימת, היא היתה מציעה להביא חברה. לפעמים הדבר הכי קשה היה לגרום להן ללכת".

אנטוניו קסאנו – 700 נשים

הילד הרע של הכדורגל האיטלקי הגיע להישג המכובד הזה עוד לפני יום הולדתו ה-25, כך טען בעבר. "במדריד היה לי חבר שהיה גם מלצר במלון", סיפר. "התפקיד שלו היה להביא לי 3-4 מאפים אחרי שקיימתי יחסי מין. הוא היה מביא לי את המאפים, אני הייתי מביא לו את הנשים וכך היינו מחליפים. הוא ליווה החוצה את הבחורה ואני קיבלתי מאפים. סקס ואז אוכל, לילה מושלם".

ווינסטון בנט – 700 נשים

השם הכי אלמוני ברשימה שלנו – גם הוא שחקן NBA, שנבחר בדראפט ב-1988 ונפלט מהליגה כבר ב-1992. בין לבין הוא הספיק לשכב, לטענתו, עם 90 נשים בחודש, לפני שהודה שהוא מכור למין. "אחת אף פעם לא הספיקה לי", אמר. "3-4 ביום, זה היה מאוד טיפוסי".

טייסון פיורי – 500 נשים

המתקאבק, אב לשישה ילדים, העיד על עצמו כי "אני שקרן, בוגד, אדם יהיר, אבל כולנו עושים טעויות. הדבר היחיד עליו אני מתחרט הוא סקס לפני הנישואים. אם יכולתי למחוק את זה, חיי היו מושלמים. בטח שכבתי עם למעלה מ-500 נשים, אני לא זוכר, הפסקתי לספור. זה מגעיל בעיני".

אליפות העולם (WBC) במשקל כבד, טייסון פיורי מול דיליאן ווייט
מלא חרטות. פיורי | רויטרס

מג'יק ג'ונסון – 300-500

"לפני שהתחתנתי חייתי חיים אמיתיים של רווק", כתב כוכב ה-NBA לשעבר באוטוביוגרפיה שלו. "אני לא ווילט צ'מברליין, אבל עברתי בין ערםי שונות ואף פעם לא הייתי לבד. אני מודה שכשהגעתי ללוס אנג'לס ב-1979, עשיתי את המיטב כדי להיות עם כמה שיותר נשים, עם רובן זה היה סקס לא מוגן". ג'ונסון נדבק לאחר מכן באיידס. כמות הנשים המדוברת, אגב, נלקחה דווקא מהאוטוביוגרפיה של ג'רי ווסט.