חברו של בכר בכה, אקס מכבי חיפה תפס את הראש: התגובות להישג האדיר

play עמאשה לא מאמין
עמאשה לא מאמין | מסך, אינסטגרם
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר לצד המנהל המקצועי גל אלברמן 04:51

הסלבס חגגו את העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות: קטורזה יצא מגדרו, אייל גולן פירגן למרות אהדתו לבית"ר ורפאלוב קבע: "גברים אחד אחד". וגם: התגובה המדהימה של עמאשה והברכה מאוהד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

היא עשתה את זה: מכבי חיפה העפילה אמש (שלישי) לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיה. אחרי 2:3 מלהיב במשחק הראשון בסמי עופר, הירוקים של ברק בכר גיל אופי כאשר חזרו מפיגור כפול בבלגרד ל-2:2 דרמטי מול הכוכב האדום ורשמו הישג בלתי נשכח.

הסלבס ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים להעפלה היוקרתית של מכבי חיפה, שכזכור עשתה דרך מרשימה והדיחה בדרך לשלב הבתים את אלופת יוון, אלופת קפריסין ואלופת סרביה, וכעת היא תמתין להגרלה ביום שישי על מנת לדעת את מי היא תקבל בשלב הבתים ש להמפעל.

"קבוצה של גברים אחד אחד", החמיא האקס ליאור רפאלוב שמשחק כיום באנדרלכט הבלגית ונחשב לאחד השחקנים האהובים בתולדות המועדון הירוק.

למחמאות הגדולות הצטרף הזמר אייל גולן, שכתב באינסטגרם: "הכדורגל הישראלי על המפה. אני אוהד בית"ר ירושלים אבל צריך להגיד כל הכבוד לקבוצה של גברים. מכבי חיפה, כל הכבוד".

הכדורסלן הישראלי רום גפן העלה לסטורי תמונה של ברק בכר: "הכי גדול שהיה כאן, כמה קלאסה" והוסיף תיוג של צ'לסי, אותה הוא היה רוצה לראות בסמי עופר מול הירוקים במסגרת שלב הבתים.

הקומיקאי המצליח ישראל קטורזה, חברו הטוב של בכר, חגג בצרחות כלא מאמין ולסיום נעמד מול הטלוויזה, הזיל דמעה בהתרגשות וכתב: "אני אוהב אותך ברק בכר".

אקס מבי חיפה, החלוץ ויאם עמאשה, שנשאר אוהד ירוק בכל ליבו, תועד בסרטון אמוציונלי במיוחד שבו הוא נראה תופס את הראש כלא מאמין וחוגג בשיגעון את ההישג הגדול קבוצתו.

ראש הממשלה יאיר לפיד צייץ: "כולם יודעים שאני אוהד שרוף של מכבי ת"א, אבל היום אני מפרגן למכבי אחרת – חיפה, הבאתם גאווה גדולה לכל אזרחי ישראל. מחזיקים לכם אצבעות בליגת האלופות".

עמאשה לא מאמין
עמאשה לא מאמין | מסך, אינסטגרם
קטורזה בטירוף
קטורזה בטירוף | מסך, אינסטגרם
גפן רוצה את צ'לסי
גפן רוצה את צ'לסי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי