אחרי הסערה, הטניסאית בת ה-16 הודיעה: המאמן ואבא שלי כבר לא יטפחו לי על הישבן

play
סרטון מטריד: אבא ומאמן של שרה ביילק, טניסאית בת 16, "חוגגים" איתה את ההישג בצורה לא הולמת | צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
סרטון מטריד: אבא ומאמן של שרה ביילק, טניסאית בת 16, "חוגגים" איתה את ההישג בצורה לא הולמת 00:32

שרה ביילק, שהסרטון של אביה ומאמנה "חוגגים" את ניצחונה עורר סערה ברשת, הגיבה לפרשה: "זה לא יקרה שוב. אם זה היה בצ'כיה, אף אחד לא היה מדבר על זה. אבל אנחנו באמריקה"

(גודל טקסט)

הטניסאית הצ'כית שרה ביילק הופתעה מאוד לגלות שהסרטון שבו אביה והמאמן שלה "בירכו" אותה אחרי הניצחון הפך לוויראלי, ואף עורר סערה ברשתות החברתיות. כזכור, בתחילת השבוע ביילק בת ה-16 הצליחה להעפיל להגרלה הראשית של אליפות ארה"ב, אחרי שניצחה שלושה משחקים במוקדמות, כולל ניצחון בסיבוב השלישי על הת'ר ווטסון הבריטית. מדובר בהישג מצוין עבור הנערה, שלא רק שווה עשרות אלפי דולרים אלא גם העפלה ראשונה בקריירה לטורניר גראנד סלאם. הבעיה הייתה ב"חגיגות" אחרי הניצחון, שבמהלכן נראו גם המאמן שלה (יאקוב קהון) וגם אבא שלה (ירוסלב ביילק) טופחים לה על הישבן מספר פעמים, בסרטון שסחט לא מעט תגובות נסערות מגולשים בכל הרחבי העולם שכינו את הברכות של האבא והמאמן כ"הטרדה מינית".

הטניסאית הצ'כית שרה ביילק חוגגת עם אביה, בסרטון שעורר סערה ברשת
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
הטניסאית הצ'כית שרה ביילק חוגגת עם מאמנה, בסרטון שעורר סערה ברשת
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
הטניסאית הצ'כית שרה ביילק עם אביה ומאמנה, בתמונות מתוך חשבון האינסטגרם שלה
| אתר רשמי, אינסטגרם

ביילק נאלצה להגיב לסערה, והסבירה: "זו הייתה תגובה ספונטנית מצד כל הצוות, כולנו שמחנו… ייתכן שזה נראה לא טבעי ומעורר חוסר נוחות אצל חלק מהאנשים, אבל כולנו כבר דיברנו על זה בצוות. זה לא יקרה שוב".

ביילק אגב הפסידה את המשחק שלה בסיבוב הראשון, כשנוצחה 6:1, 6:3 על ידי לודמילה סמסונובה, אבל הרוויחה 80 אלף דולר על עצם ההעפלה, ולא מעט נקודות דירוג. לדבריה, "אבא שלי תמיד יהיה אבא שלי. ואת המאמן, אני מכירה אותו מאז שאני בת 8. הוא דואג לי, שולח לי הודעות, כותב לי… אם משהו דומה היה קורה בצ'כיה, אף אחד לא היה מדבר על זה. אבל בגלל שאנחנו באמריקה, כולם מגיבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי