"כך נראית אהבה": איך אוהד בוזגלו הגיב לעקיצה של האקסית?

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

אלכסה, שנפרדה ממאמן הכדורגל לאחר שזה הצהיר כי הוא מאוהב בשתי נשים, העלתה סטורי שמסגיר את מערכת היחסים החדשה שלה

(גודל טקסט)

לפני כחודשיים הצהיר מאמן הכדורגל אוהד בוזגלו שהוא "מאוהב בשתי נשים", אלכסה סוטניקובה שהייתה צמודה אליו בשלוש השנים האחרונות, והאהבה החדשה שלו – מריה נקרסוב. מאז, אלכסה בחרה לסיים את מערכת היחסים עם בוזגלו שנשאר צמוד למריה עד עצם היום הזה, וכעת הגיעה גם תורה של אלכסה להמשיך הלאה ולייצר זוגיות חדשה ובלעדית עם גבר אחר. 

האקסית של בוזגלו שניהלה זוגיות פתוחה עם אוהד וקיבלה את העובדה שהוא "מנהל אינטרקציות גם עם נשים אחרות", החליטה כאמור לצאת מהמשולש הרומנטי ברגע ששיתף את מאות אלפי העוקבים בכך שהוא מאוהב בשתי נשים ןהספיקה כבר למצוא לה אהבה חדשה, ובסטורי שהעלתה שיתפה תמונה של פרחים שקיבלה לצד מכתב עם הכיתוב: "את האדם הכי טוב שהכרתי , אני אוהב אותך כל כך". לתמונה צירפה עקיצה לאקס וכתבה: "כך נראית אהבה".

בנוסף, שיתפה אלכסה סטורי נוסף שמראה עד כמה היא שלמה עם הבחירות בחייה כשכתבה: "אני אוהבת את החיים שלי" בפני 128 אלף העוקבים שלה. האקסים הטריים כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, אך בחרו להשאיר את הפוסטים המשותפים שלהם ולמעשה בוזגלו אמר לאורך כל התקופה שהוא אוהב ומכבד אותה ושהייתה להם אהבה מיוחדת שהוא חשב שתימשך לנצח. המדור פנה לבוזגלו לקבל את תגובתו לסטורי של האקסית: "אם אלכסה באמת תהיה במערכת יחסים, אתן את תגובתי. אני לא יכול להגיב על משהו שהוא לא ידוע". 

הסטורי של אלכסה
הסטורי של אלכסה | מסך, אינסטגרם
אוהד בוזגלו, אלכסה סוטניקובה, אלה אייבינדר | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי