הסיבה שקארים בנזמה "התאהב עד מעל הראש" באקסית של ג'סטין ביבר

ג'ורדן אוזונה, זוגתו של קארים בנזמה |

"הוא מתרגש ממנה כמו ילד קטן": בבריטניה פרסמו מה הוביל את כוכב ריאל מדריד למערכת יחסים עם דוגמנית לוהטת שהיא "התגשמות כל החלומות שלו"

(גודל טקסט)

כמעט ואין איש בספרד שלא מכיר את השם ג'ורדן אוזונה אחרי הקיץ האחרון, בו נחשפה מערכת היחסים החדשה שלה עם שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. מסתבר שהכדורגלן בן ה-34 התאהב עד מעל הראש בדוגמנית האמריקאית, והם תועדו בנופש על יאכטה מפוארת בחודש יולי האחרון. זמן קצר לאחר מכן קיבלנו אישור קבל עם ורשתות חברתיות למערכת היחסים החדשה. ג'ורדן בת ה-32 החליטה לשים סוף לשמועות ושיתפה תמונות משותפות עם בנזמה בחשבון האינסטגרם שלה, ומאז השניים נמצאים בכל מקום.

רגע לפני שנזכה לראות אותה מתחככת עם מישל גרציג שלנו ושאר נשות ריאל מדריד ביציעי הסנטיאגו ברנבאו, ועוד לפני שתגיע לעודד את החלוץ במונדיאל עם נבחרת צרפת, ב"סאן" הבריטי חשפו את הסיבה להתאהבות המטורפת של בנזמה בג'ורדן שלו. מקורבים לזוג סיפרו שהחלוץ "מכור" ללוק שלה, ובכלל לאיך שהיא נראית. "ג'ורדן היא התגשמות כל החלומות שלו. הוא מתרגש ממנה כמו ילד קטן". אפשר בהחלט להבין מדוע. 

340 אלף העוקבים שצברה נהנו מתמונה שלהם מחובקים יחד, ואם זה לא הספיק, אשת הכדורגלן הנלהבת העלתה גם צילום מסך משיחת וידאו שלהם, בזמן שהוא במדריד והיא בלוס אנג'לס. על זה נאמר – תמונה אחת (או שתיים במקרה שלהם) שווה אלף מילים. לא היה שום צורך בכיתוב, החיבוק והפרצופים המאוהבים מדברים בעד עצמם. לבנזמה יש אהבה חדשה בחיים, בדיוק כפי שסיפרנו לכם כאן אצלנו במדור. הסקורר, מצדו, לא שיתף את התמונות בפרופיל האישי שלו, מה שאומר שהוא מעדיף להתעסק בפן המקצועי בחייו, או שהיא פשוט לא תייגה.

רק נזכיר כי לפני שהתפרסמה כאשת כדורגלן, ג'ורדן עבדה ב-hooters, רשת מסעדות הנוהגת להעסיק מלצריות פוטוגניות במיוחד. היא גם ניהלה רומנים קצרצרים עם ג'סטין ביבר ועם טייגה, בן הזוג של קיילי ג'נר, ועכשיו היא צמודה חזק לשחקן ההתקפה הבכיר. אגב, ג'ורדן היא חברה טובה של שלימר, אשתו של דויד אלאבה, אשר משתף פעולה עם בנזמה בקבוצה. בנזמה והצמודה שלו הספיקו להיתפס בעדשות הפפראצי כשהם חורכים את מדריד בלמבורגיני מטורפת. המדור מחכה בסבלנות לסלפי ראשון עם מישל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי