"אין לי מילים": אלירן עטר הפתיע את אשתו, שיצאה לדרך חדשה

אלירן ועדי עטר
אלירן ועדי עטר | מסך, אינסטגרם

אם ילדיו של חלוץ בני יהודה החליטה לעשות הסבה מקצועית אמיצה, ובעלה הדהים אותה ביום הראשון והוכיח שהוא רומנטיקן בחסד. לירון שרון עם הפרטים המלאים על שינוי הכיוון, ההפתעה והפוסט המרגש

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על ההסבה המקצועית של עדי עטר, אשתו של אלירן עטר? אז עדי החליטה הקיץ לשנות כיוון, סגרה את הקליניקה שלה לטיפולי פנים והלכה חזק אחרי מה שאמר לה הלב. אשת הכדורגלן והאמא לשלושה פתחה סטודיו לאימונים לנשים בלבד והשבוע התקיימה הפתיחה החגיגית, כאשר האימון הראשון יצא לדרך ואיתו גם ההפתעה שסידר לה חלוץ בני יהודה.

הופתעה והתרגשה. עדי
הופתעה והתרגשה. עדי | מסך, אינסטגרם

באמצע האימון נכנס לסטודיו שליח עם זר בלונים, שקית עם מתנה וברכה מהחצי השני שלה. "לאשתי המהממת! היום את יוצאת לדרך חדשה. מאחל לך שתהני מהדרך ותזכרי שאת מיוחדת במינה ומספר 1. אוהב אותך וסומך עלייך", כך כתב אלירן הרומנטיקן וריגש את עדי שכמובן לא נשארה אדישה והביעה את הרגשות שלה בפני כל העוקבים באינסטגרם: "אין לי מילים לתאר את ההתרגשות להתחיל משהו חדש בחיי, משהו שתמיד היה אצלי בנפש, בגוף, בעצמות, אבל חיכיתי לרגע הנכון להיכנס בכל הכוח", כתבה.


"תודה לבעלי, לחבר שלי! לזה שתומך ומרים אותי הכי גבוה שאפשר, לזה שיעשה הכל כדי שאהיה הכי מאושרת ורגועה. תודה לך על הכל , אוהבת אותך ללא תנאי", ריגשה עדי בפוסט לאחר ההפתעה שסידר לה. בשקית אגב, אם תהיתם, חיכה באופן מתבקש זוג נעלי ספורט חדשות למאמנת מהבעל שקלע בול. "תתכוננו, כי המקום שלי יוצא לדרך, ואם חשבתן שזה יהיה קשה, אתם לא תאמינו מה מחכה לכן" הוסיפה. בשלב זה, לאור הביקוש הרב, האימונים של מיס עטר מתקיימים במשמר הירדן 18 בגבעתיים, עד שעדי תפתח את הסטודיו הפרטי שלה. בהצלחה! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי