VAR משלו: השופט נקרא ליציע, צפה בשער בטלפון והפך את ההחלטה

אירוע ביזארי בסרביה: גול נפסל בטענת נבדל, אלא שצילום של אוהד בטלפון הנייד הוביל לביטול ההחלטה. רגע משעשע או תקדים? צפו והחליטו

(גודל טקסט)

השימוש בטכנולוגיה הופך עם השנים לשכיח ביותר במגרשי הכדורגל. בארבע השנים האחרונות השימוש ב-VAR, שהחל רשמית עם פתיחת מונדיאל 2018, כבר הפך שגור כמעט בכל העולם, לפחות בליגות הבכירות בכל מדינה, אולם לליגות הנמוכות והחובבניות הטכנולוגיה טרם הגיעה וספק אם תגיע בקרוב – ובסרביה מצאו פתרון מאוד מפתיע, יצירתי ואולי גם תקדימי אם תרצו, כדי להיעזר בטכנולוגיה.

הסרטון הוויראלי מגיע מאחת הליגות הנמוכות בסרביה, שם שופט המשחק שינה את דעתו ואישר שער שתחילה הוא בעצמו פסל, אחרי שנקרא על ידי האוהדים כדי לצפות באירוע בטלפון הנייד של אחד מהם.

צפו באירוע הביזארי: השופט צפה במהלך בטלפון הנייד והשער אושר

מדובר בסרטון משעשע למדי, מאירוע שמתרחש שניות ספורות לאחר שהשופט פוסל שער בטענה לנבדל. זהו מפגש באחת הליגות הנמוכות בסרביה וכפי שניתן לראות בסרטון שבמהרה התפשט כמו אש בשדה קוצים, השופט ניגש ליציע וזוכה לראות את השער שנפסל במכשירו הנייד של אחד האוהדים.

השופט לא רק צפה באירוע יחד עם האוהדים, אלא לקח את הטלפון הנייד איתו, התרחק מהיציע כדי לצפות במהלך מבלי שיפריעו לו ויסיחו את דעתו ובסופו של דבר אישר את השער. מהיציע ניתן לשמוע את האוהדים במגרש צועקים "VAR" ומתבדחים ביניהם על כך שהשופט גייס לעצמו שופטי מסך משלו.

ספק גדול אם תקנון אותה ליגה נמוכה בסרביה מאפשר לשופט להפוך החלטה על סמך צפייה באירוע בטלפון נייד ועוד של אחד האוהדים, VAR כמובן שאין באותה ליגה, אבל ניתן להניח שמדובר באירוע שעוד יכול לייצר תקדים – לפחות בליגות הנמוכות ובוודאי שבחובבניות שבהן ברחבי העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי