נכדתו של יענקל'ה שחר עברה "יום קשה ממש", אבל "זה היה שווה הכל"

נועה שחר, נכדתו של של יעקב שחר | אינסטגרם

מכבי חיפה סיפקה תצוגה נהדרת על הבמה הכי גדולה שיש, אך לא כולם זכו לראות את המשחק מול פ.ס.ז'. מי שנאלצה לפספס את המאורע החגיגי היא נכדתו של נשיא המועדון, הלא היא נועה שחר, שעסקה באותה העת בפעילות לא פחות חשובה

(גודל טקסט)

30 אלף אוהדים מילאו ביום רביעי את איצטדיון סמי עופר וזכו לצפות במשחק שייזכר לדורות. מי שנאלצה לפספס בצער את המפגש הגדול היא נועה שחר, אחת האוהדות השרופות של מכבי חיפה ונכדתו של הבעלים, יענקל'ה. מה שבטוח, הייתה לה סיבה מספיק טובה. כפי שפירסמנו כאן במדור, שחר הצעירה התגייסה לדובר צה"ל וכעת נמצאת בטירונות. 

נועה החליטה לשתף בתחושות את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם: "אני רוצה לשתף שהיום היה לי יום קשה ממש, בעיקר בגלל שהייתי בצבא ולא יכולתי להיות או אפילו לראות את המשחק, אבל לפתוח את הטלפון אחרי 24 שעות ולראות את התמונה הזאת (למרות התוצאה הסופית) היה שווה את הכל". את הפוסט כתבה על גבי תמונה של לוח תוצאות מהמשחק, המראה יתרון זמני של 0:1 למכבי חיפה – מיד לאחר שער הבכורה של הקבוצה באלופות מרגלו של צ'ארון שרי.

נועה שחר, נכדתו של של יעקב שחר | אינסטגרם

אז שחר אמנם הפסידה את המשחק, אבל הרוויחה הישג אדיר לכל החיים מצד הקבוצה שהיא כל כך אוהבת וכמובן, סבא אחד מאושר. יש לציין שכל נכדיו של שחר הגיעו למשחק, לפחות כל אלו שלא בצבא. בסיום ההתמודדות הגיעו הנכדים המתוקים לאזור הראיונות של התקשורת, בדיוק היכן שחיכה האוטובוס של פריז. הם הצטלמו עם שחקני פ.ס.ז' כאשר הם לבושים בחולצות של מכבי חיפה וייצגו את המועדון בכבוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי