אשתו של השוער הבכיר מוחה: "כשיש לו משחק רע, אנשים מאשימים אותי"

אדורנה, אשתו של דויד דה חאה | צילום: אינסטגרם

למרות שביססה את עצמה כזמרת מובילה בספרד, הטאלנטית בת ה-36 חושפת כי היא מתקשה להתמודד עם הטייטל 'אשת הכדורגלן' ועם השוביניזם שקיים בעולם הכדורגל: "לא מתייחסים אלינו כבני אדם"

(גודל טקסט)

דויד דה חאה הוא גבר בר מזל. לא רק כי שוערה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ספרד מרוויח מיליונים מלשחק בטופ של הכדורגל ועושה את מה שהוא הכי אוהב בעולם, אלא גם בזכות העובדה שלכדורגלן בן ה-31 יש אישה חזקה לצידו. אחרי שפיקה ושאקירה הודיעו כי הם מתגרשים, השוער ואשתו אדורנה תפסו את המשבצת והפכו לכדורגלן והזמרת הכי מפורסמים בספרד. אדורנה גרסיה אלמגרו היא אחת הזמרות היותר מצליחות במדינה וכבר למעלה מעשור שהיא צמודה לדה חאה. אגב, לשניים בת מתוקה שדומה שתי טיפות מים לאבא שלה. אדורנה התראיינה לאחרונה בתוכנית אירוח וסיפרה, לא בפעם הראשונה, כי היא מאוד לא מתחברת לטייטל "אשת כדורגלן". היה לה גם הסבר מפורט מדוע. 

הפצצה בת ה-36 התארחה בתוכנית "תן לעצמך להרגיש נאהב" בהנחייתה של טוני מורנו, ומתחה ביקורת על הגישה השוביניסטית שעוקבים רבים מחזיקים כלפי נשותיהם וחברותיהם של שחקני כדורגל. הזמרת, שחקנית ומגישת הטלוויזיה התלהמה עד כדי כך שהרימה את קולה והתלוננה על ההערות הרבות שהיא סופגת: "כשלדויד יש משחק רע, אנשים מאשימים אותי, אבל כשיש לו משחק טוב – זו הקבוצה שניצחה", מחתה. עבורה, המצב הזה הוא השתקפות השוביניזם שקיים בחברה: "יש את זה במקצועות רבים, אבל במיוחד בעולם הכדורגל, שם יש הרבה מה ללמוד על מעמד האישה", טענה הזמרת, "למה להתייחס אלינו 'נשים של' כשאנחנו נשים שיש להן את החיים והמקצוע שלנו?"

אדורנה המשיכה, "מה שאני אומרת זה שאי אפשר להכליל בתיוג 'אישה של'. אני מוצאת שזה תואר שלא מכבד את הנשים. זה מדהים להיות אשתו של דויד, אבל עצם זה שמתייחסים אלינו קודם כל כחלק ממשהו ולא כבני אדם בפני עצמנו, זו הבעיה", סיכמה את דבריה. 

בשלב מסוים בתוכנית המנחה הקלילה את האווירה וביקשה מאדורנה להשתתף באתגר בו היא צריכה לבחור בין האוכל של אמה, של סבתה או של דה חאה. "ובכן, האוכל של דויד מאוד מוזנח", אמרה הזמרת ללא היסוס.

"יש לנו שף שמגיע לבית לבשל, לפעמים אנחנו יוצאים לארוחת ערב או שאני מנסה לבשל, ​​וגם אמא שלי", הסבירה. לבסוף, סיפרה אשת הכדורגלן, שכאמור אינה אוהבת את הטייטל, כי בכוונתם להרחיב את המשפחה, אם כי לא בקרוב. "אני אוהבת את חיי המשפחה ולא הייתי רוצה שהבת שלנו תהיה בת יחידה", חשפה אדורנה, "יש לי אחים משלי, אבל עכשיו יש לי הרבה עבודה", הסבירה והתעקשה על הדמיון המטורף שיש לבתה ינאי עם דויד. ואנחנו אומרים: כמו אבא כמו בת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי