אחרי ההפסד בחיפה: אשתו של כוכב מכבי תל אביב שלחה מסר נוקב לאוהדים

ג'ניר מרטוס | אינסטגרם

בת הזוג הלוהטת של אחד השחקנים הבכירים של הצהובים הגיבה ל-2:0 מול מכבי חיפה: "זה אומר המון עליכם", אמרה על ההודעות שקיבלה מהאוהדים

(גודל טקסט)

את השבוע החדש פתחנו באנרגיות שיא, אחרי שמשחק העונה שהתקיים אמש (שבת) סיפק לנו דרמה גדולה ומנצחת אחת בסוף ההתמודדות בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. דין דוד הימם את דניאל פרץ, השוער המצויין של הצהובים, ואלופת המדינה זכתה בשלוש נקודות חשובות רגע לפני שהיא ממריאה לפגוש את יובנטוס במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. למרות ההפסד, לאשתו של אחד מכוכבי מכבי תל אביב היה חשוב מאד להגיד את אשר על ליבה לאוהדי הקבוצה.

ג'אניר מרטוס, אשתו הפצצה של המגן אנריק סבוריט, אמנם לא הגיעה אתמול לאצטדיון סמי עופר, אך צפתה מהבית והרגישה צורך לכתוב לאלפי העוקבים שלה באינסטגרם רגע לפני שהלכה לישון: "אני לא רוצה ללכת למיטה מבלי לומר שאין טובים יותר מאוהדי מכבי תל אביב. קיבלתי המון הודעות בעקבות משחק העונה, ובאופן מוחלט כולן מפרגנות עם מילים טובות על בעלי. זה אומר המון עליכם, אוהבת את כולכם", הבהירה ג'אניר את התחושות על רקע תמונה של המכביסט שלה באצטדיון, מחובק עם בנם המתוק.

המסר של ג'ניר לאוהדי מכבי ת"א | צילום מסך, אינסטגרם

למי מכם שפספס את משחק העונה הראשון, שגיאה מצערת של סבוריט הייתה זו שהובילה לשבירת השוויון ולשער היתרון של מכבי חיפה בדקה ה-84.

אז אמנם התל אביביים הפסידו, אבל לפחות יצאו מחוזקים מהמילים של הספרדיה הלוהטת, שכבר לפני ארבע שנים התאהבה בישראל וכעת אפשר להבין שגם בקהל של הקבוצה של הבועט שלה. חוץ מלהיות אשתו של אנריק ואמו של לוקאס, ג'אניר מתפעלת עמוד אינסטגרם שיש בו אופנה, טיולים, צילום, ואפילו טיפים להורים צעירים כמוה, מתוקף היותה מורה ואשת חינוך לגיל הרך. בנוסף לכל זה, לא שצריך לציין, אבל בכל זאת – יש לה נתונים של דוגמנית ולאחרונה אפשר לראות אותה מככבת בבגדי הספורט של מותג האופנה של חברתה לקבוצה, שי זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי