מירן בוזגלו חושפת: זה הדבר "שיצר קושי" ביני לבין מאור

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

כוכבת "הבוזגלוס" ידועה בתור אחת שלא מתביישת לשתף גם כשמדובר בענייניה הפרטיים. לאחרונה הודתה כי בתחילת הדרך התקרבותה לדת לא הייתה דבר פשוט עבור כדורגלן העבר, אך כעת "הוא מקבל את זה"

(גודל טקסט)

בתקופה האחרונה סיפרנו לכם שמירן בוזגלו (34) קרובה לדת ואף מרבה לשתף את 416 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בהשתדלויות שהיא עושה עבור כך. היום (חמישי), סיפרה מירן לעוקבים על הקושי שבדבר, כאשר אשתו של הכדורגלן בדימוס מאור בוזגלו (34) נמנעת כבר תקופה ארוכה מלפתוח את הנייד שלה במהלך השבת, עורכת הפרשת חלה מדי שישי ואפילו הולכת באופן קבוע לשיעורי תורה בכל יום רביעי עם חברה קרובה. בנוסף, חשפה הקוסמטיקאית ומדריכת היוגה כי היא שומרת נידה כבר שנים. 

העוקבים הסקרנים התעניינו לדעת איך בעלה מאור מגיב להתחזקות ולהתקרבות שלה לדת בשנים האחרונות. מירן השיבה בנושא: "זה לא היה לו פשוט. מאור מחובר לדת אבל לא ברמה שלי וזה יצר בהתחלה קושי, אבל למדנו לפרגן אחד לשנייה ולתמוך. כמו שאני פחות מתחברת לחיי הלילה, אני מבינה שהמוסיקה היא האהבה שלו, זה עושה לו טוב ואני מפרגנת ומשתדלת גם ללוות אותו בכל הזדמנות שיכולה. אז גם הוא מבין שהקרבה לדת עושה לי טוב והוא מקבל את זה".

הסטורי של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

שאלה נוספת אשר הופנתה אל כוכבת ה"בוזגלוס" היא מה הייתה רוצה לשנות בעצמה. בוזגלו השיבה בכנות שיש דברים, גם חיצוניים וגם פנימיים, שהייתה רוצה לשנות, כמו כולם: "חיצונית, הייתי מקטינה את הבהונות שלי שלא יראו כמו מטקות/שלטים. כמובן שתמיד יש דברים לשפר, אבל בחרתי משהו אחד משמעותי". בנוגע למאפיינים פנימיים יותר, כתבה: "פנימית – הייתי רוצה להיות פחות מתלבטת, פחות פרפקציוניסטית, פחות רגישה לרעשים (לעיסות וכדומה) וגם פחות לקחת דברים ללב". בנוסף, החליטה אשת כדורגלן העבר לשים קץ לשמועות על היחסים עם גיסתה עדי בוזגלו, ואף הבהירה כי יש הרבה שאלות בנושא: "אני ועדי בסדר גמור. מדברות רגיל ומכבדות אחת את השנייה", סיכמה מירן.

הסטורי של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם
הסטורי של מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי