אחרי ההצגה נגד יובנטוס: איפה עומר אצילי נתפס בבילוי?

עומר ואור אצילי | פרטי

בזמן שהוא מייצר כותרות רבות בזכות הצמד הענק בניצחון מכבי חיפה, מצלמות הפפראצי תיעדו את הכוכב משמח ומרים לחיים. לירון שרון עם הפרטים הבלעדיים

(גודל טקסט)

אחרי משחק שנחשב לדעת רבים לגדול ביותר ברזומה של מכבי חיפה במפעלים האירופיים, באדיבותו של עומר אצילי שכבש צמד והוביל לניצחון 0:2 ענק על יובנטוס בליגת האלופות, אין ספק שמספר 7 בירוק הוא השם הכי חם בספורט הישראלי בימים אלה. מאז הופעתו הבלתי נשכחת ביום שלישי האחרון, הקשר ההתקפי לא יורד מהכותרות, אך דווקא מצא זמן להגיע ולכבד מספר אירועים חשובים. ראשית, אצילי הגיע לברית של בנו הבכור של חברו לקבוצה רז מאיר, אשר התקיימה ביום רביעי, וגם ביום שישי האחרון בילה הכוכב בנעימים.

אצילי ואשתו אור הגיעו למתחם האירועים "ירוק על המים" ונתפסו בעדשת מצלמות הפפראצי כשהם מבלים בחתונתן של שופטת הכדורגל נופר סקורקה, שחקנית עבר, ובת זוגה שני אוחיון. שחקן מכבי חיפה ואשתו באו ללא ילדיהם בן ורוני, כאשר הכוכב אפילו הרים לחיים עם מעריץ שלא היה יכול להתאפק – והוסיף תיעוד בסטורי. מה הקשר בין עומר ואור אצילי לאותו אירוע, אתם בוודאי שואלים את עצמכם: אז מסתבר שאשתו של הכדורגלן היא בת דודתה של נופר, כך שיש לה קשר לכדורגל מכל כיוון.

עם מחמאות מכל עבר, יכולת אדירה על כר הדשא וחשבון אינסטגרם שכבר עבר את 104,000 העוקבים, נראה לנו שחתונה משפחתית היא ללא ספק סיבה למסיבה עבור אצילי. כל שנותר לנו לאחל לו – שרק ידאג להמשיך ככה, וכמובן שנמסור לזוג המאושר המון מזל טוב.

עומר אצילי נתפס מבלה בחתונה ללא זכר בסטורי שלו | פרטי
אבל היה שם מעריץ שכן תיעד | פרטי
מזל טוב. שופטת הכדורגל נופר סקורקה ושני אוחיון נישאות | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי