לא מורידים את הידיים אחד מהשנייה: אלון מזרחי הציג את בת הזוג

מלך השערים בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי. אלון מזרחי | ברני ארדוב

אחרי שגרושתו יצאה לדרך חדשה, מלך שערי ליגת העל בכל הזמנים וחברתו אורית הגיעו יחד לאירוע מתוקשר ולא הפסיקו להתנשק מול המצלמות

(גודל טקסט)

בחודש אוגוסט האחרון סיפרנו לכם על האהבה החדשה בחייה של ורד מזרחי, גרושתו של 'האווירון' אלון מזרחי, שהחלה לטפח מערכת יחסים עם איש העסקים דרור מילר, כשנתיים וחצי אחרי שהיא ואי שלושת ילדיה החליטו לפרק את החבילה. כעת, הגיע תורו של כדורגלן העבר להשיק את החברה שלו, כחלק מהחיים החדשים אחרי שהוא ואהבת נעוריו התגרשו לאחר 28 שנות נישואין ואתמול זכינו לפגוש אותם יחד באירוע אליו הגיעו שלל נציגים מעולם הספורט. 

אלון מזרחי עם בת הזוג
אלון מזרחי עם בת הזוג | אור גפן

ביום חמישי האחרון הנכד של שייע פייגנבוים, בנו של רונן פייגנבויים טמיר, חגג בר מצווה באולמי CLAY בפתח תקוה לשם הגיע שחקן העבר בן ה-50  מלווה בבת הזוג שלו, אורית שטרית, והשניים נראו מאוהבים ושיחררו גם נשיקות מול המצלמות. אז אמנם זו הפעם הראשונה שאנחנו במדור רואים אותם יחד באירוע מתוקשר, אבל מסתבר שאלון ואורית שלו צמודים כבר קרוב לשנתיים והספיקו גם לראות יחד לא מעט יעדים בעולם. שני הצדדים המשיכו הלאה ומסתבר שמזרחי עשה זאת זמן קצר לאחר הפרידה מורד אז הכיר את אורית זוגתו דרך חברים משותפים. 

על פי מקורבים לשניים, אורית עובדת בתחום החינוך והיא עדיין לא עברה לגור עם בן הזוג המפורסם שלה, אך "הם לא פוסלים את זה". הבת, סאן מזרחי, מפרגנת ועוקבת אחרי החברה של אביה באינסטגרם, שם לאחרונה התפוצצה וצברה לעצמה בכמה חודשים בודדים קהל של קרוב ל-20 אלף איש מאז שהחלה לשרוף את מסלולי הדוגמנות באירופה. בגיל 24, סאן נבחרה ע"י מגזין ווג העולמי לאחת הדוגמניות המבטיחות בעולם לשנת 2023 ועושה לאמא ואבא ולכולנו כאן בישראל, הרבה כבוד. 

אלון מזרחי ובת הזוג
אלון מזרחי ובת הזוג | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי