"מכבי חיפה מעל הליגה. מכבי תל אביב לא תקרא תיגר על האליפות"

play
ערן זהבי לצד פייר קורנו | מאור אלקסלסי
בתום משחק סוער: באר שבע גברה 0:2 על מכבי תל אביב והתקרבה לפסגה 03:28

לרגל השקת העונה החדשה של "הבוזגלוס", מאור בוזגלו שוחח עם המדור על המעבר לכיסא הפרשן, השינוי הגדול שעשה בחייו וניתח גם את מאבק האליפות בליגת העל

(גודל טקסט)

אחרי שהדוקו ריאליטי המשפחתית שלהם הפכה לתוכנית הדגל של YES, התאספה משפחת בוזגלו בפעם השביעית והגיעה אמש (רביעי) להשיק את העונה החדשה במתחם סינמה סיטי גלילות. יעקב, חני, מאור, מירן, אסי, עדי, אלמוג, נטליה, פאני ואוהד שהגיע מלווה בבת זוגו מריה, התייצבו אל מול המצלמות והבטיחו עונה "חשופה ואמיצה מתמיד", בה בין היתר תוכלו כבר בפרק השני להיזכר איך בחודש ינואר האחרון נפרד מאור בוזגלו בדמעות מעולם הכדורגל אחרי 15 שנים של משחק פעיל. 

בהקרנת שני הפרקים הראשונים, מאור שצפה בעצמו תולה את הנעליים חנוק מדמעות, שיתף איך הייתה ההרגשה לחוות את הרגע הזה שוב אבל הפעם כצופה מהצד: "קשוח, מצאתי את עצמי שוב בוכה כמו ילד קטן, והבן שלי וריי בכה גם הוא, מירן חיבקה אותי, זה היה רגע חזק. גם הקטע עם אבא שלי, פתאום לראות את זה על המסך זה מרגיש שונה. הייתי מאד כבוי בתקופה הזאת, לא ידעתי לקראת מה אני הולך והרגשתי לבד במערכה באיזשהו אופן".

בוזגלו צפה עם אשתו וילדיו ברגעים שקדמו למסיבת העיתונאים שבה הודיע על פרישה. מאור קיווה שאביו יגיע לתמוך בו ברגע שנפרד מהמשחק שאהב והכיר כל חייו, אך נתקל בסירוב מצד אביו והתאכזב. לבסוף, אמו חני הייתה זו שהצליחה לשכנע את יעקב להגיע: "בכל העולם הסתובבנו איתו, נסעת מרחקים בשבילו, הילד צריך אותך לידו אז נהיה לידו, קום תתלבש ונלך", אומרת חני בפרק השני וגורמת ליעקב להפתיע את מאור. "היחסים במשפחה והריחוק, אבא שלי התבצר ולא רצה לבוא אז כשהוא הגיע הייתה לי הקלה והייתה לי חתיכת התפרקות. היום אני במקום אחר לגמרי", הסביר מאור.

עוד עונה סוערת בפתח. משפחת בוזגלו
עוד עונה סוערת בפתח. משפחת בוזגלו | אור גפן

מאז הספיק בוזגלו לעבור צד לכסא הפרשן תוך כדי שהוא יוצר מוזיקה ומופיע כדיג'יי. "זה מוכיח כמה החיים הם חזקים יותר מכל דבר" ,הוא מסביר, "גיליתי על עצמי שאני רגיש ולא אטום. בשנה הזאת כמה שאני חשוף ואמיץ בכל מיני מהלכים שעשיתי בחיים ובשינוי, הרגש יוצא בעונה הזאת לגמרי וזו עוד רק ההתחלה. מטיפוס שלא מדבר בואי נגיד שהתחלתי לדבר הרבה". 

כוכב "הבוזגלוס" המשיך וחשף: "היום אני במקום יותר משוחרר. להיות פרשן זה מקצוע, אני עדיין לומד ומתפתח וחווה המון דברים שלא ראיתי אותם כשחקן. כשחקן אתה עולה על המגרש ולא מתעסק במה שמסביב. פתאום אתה רואה את הכדורגל בזווית שונה, אתה נפתח ומתפתח וכל משחק זה ניסיון שאתה צובר. ההכנה שלי היום כבר שונה, הידע שונה, הרבה יותר משוחרר ויותר נעים לי. בשנה שעברה הייתי בלחץ אטומי לפני משחקים, התנתקתי מכדורגל ואז חוזר בתור פרשן? השנה אני מתחיל ליהנות ומרגיש הרבה יותר פתוח ו-ורבלי. מעולם לא הייתי ככה. אומרים כשמתבגרים אז הרגש יוצא".

מאור, מירן והילדים
מאור, מירן והילדים | אור גפן

כפרשן, איך אתה רואה את מאבק האליפות בליגת העל העונה? "קודם כל חיפה מעל כולן, גם מקצועית וגם מבחינת הצוות. העוצמה העיקרית שלה זה סמי עופר שפשוט נותן לה דחיפה מטורפת. בנוסף, אני חושב שמכבי תל אביב נבנתה לא נכון ואיביץ' אמר את זה בריאיון. אני לא יודע אם התכוון או לא, אבל הוא פשוט אמר דברים שצריכים להדליק נורות אדומות למכבי תל אביב, הן מבחינת הסגל והן מבחינת קבלת ההחלטות של המאמן. יש מאמנים שמכתיבים להם ויש כאלו שלא, ואני חושב שלאיביץ' לא מתאים שיכתיבו לו ופה מתחילה הבעיה. הוא כנראה רצה לשחק בשיטה מסויימת ואמרו לו אתה צריך להתאים את עצמך לשחקנים ולא להיפך".

בוזגלו המשיך והסביר: "מכבי תל אביב קבוצה טובה, אבל חוץ מהמשחק נגד נתניה שבו היא הראתה קצת כדורגל שוטף, לא התעלפתי עליהם. לא ראיתי יותר מידי משחק שוטף, לא קומבינציות התקפה. למרות שמבחינת משחק הגנה ומשחק התקפה הם הפוריים ביותר, עדיין הם יצטרכו להביא זרים איכותיים כדי לעשות משהו מול מכבי חיפה. לגבי הפועל באר שבע, אני חושב שהיא קבוצה מצוינת שמשתמשת בסגל שלה בצורה מדהימה".

אז לדעתך מכבי תל אביב לא תקרא תיגר על מכבי חיפה העונה? "לא". 

יצטרך לגרום לסערה לשכוך. איביץ' | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי